Zenith only (Deel 1)

Limited edition nu available

12 likes

Geen datum, bron?

1 like

inderdaad, beetje vreemd …

De laatste editie van de 38mm blijkbaar, wordt uitgegeven door een specifieke dealer. Maar 38 exemplaren.

1 like

Dit is echt jammer. BS.

ik geloof niet dat de 38mm gediscontinueerd wordt. De andere nieuwe versies zijn ook 38 mm

Ik denk dat ze hem gaan uitbrengen in gewoon 38mm met een mooie kast. Zoals de manufacture editie.

Overigens is deze getoonde echt oprecht lelijk… dat rood :see_no_evil:

2 likes

Wie weet, het zal wel werken om deze snel te laten uitverkopen. Ik wacht nog steeds op een nieuwe 42mm versie van de chronomaster, die mist in de huidige collectie.

Ik heb het even net gelezen. Het is gelukkig GEEN limited van zenith zelf. Maar van een dealer. 38 stuks van deze lelijkheid.

1 like

Voor deze prijs koop je een A386 revival, kast is ook 38mm maar veel beter geproportioneerd.

1 like

Dat rood… Vind ik fugly.

Doe me dan deze maar.

13 likes

Is dat jouw pols?

Yes. Foto vertekend erg en draag m vrij losjes. :sweat_smile:

-je*

2 likes

Ik moet ook om die redenen geen stoeptegels gaan dragen. 40 mm of een 48 mm l2l is zo een beetje t maximum

:joy:

1 like

ik zou hem omruilen voor een Daytona met zo’n pols

1 like

En dan t omgebouwde Rolex uurwerk zonder zichbodem willen hebben?

Nee doe mij maar het og hi beat uurwerk. Bijkomend voordeel: Dat er ook nog veel moois te zien is aan bewegende onderdelen :sunglasses:

1 like

Hier staat het hele verhaal van deze “Final Edition”. Is ondertussen uitverkocht wat te verwachten viel met slechts 38 exemplaren, verdeeld over 2 versies: met 3 lederen bandjes of met staal plus lederen bandjes. Jammer genoeg namen ze geen overzeese bestellingen aan.

Er is volgens Timeless veel tijd besteed aan de kleurenkeuze. Het weglaten van de datum beschouw ik als een extra pluspunt.

Wat me verder opviel is de opmerking dat de stalen band niet langer beschikbaar is bij Zenith, tenzij je reeds een 38mm horloge bezit.

Volgens mij heeft @Brick gelijk: ook ik verwacht een nieuwe 38mm Chronomaster maar dan met een andere kast vorm.

1 like

Meer plaatjes!

13 likes

13 likes

Mooie combi met metalen band, maar met lederen banden ook erg fraai, een alleseter.

1 like

Ja die nieuwe Extreme heeft zo’n systeem om gemakkelijk van banden te wisselen en dat zet je hem zo van staal op leer of rubber. Zouden ze ook bij de instap Defy moeten doen (ik heb duurdere horloges, van Zenith als andere merken maar de Defy voelt allesbehalve als een instap model hoor).