So nice you had to post it twice!
Geen idee wat daar gebeurde… Dikke vingers of gewoon dubbel plezier!
Potvolkoffie, nu je t zegt
Bah, bad timing hier
Ik heb ooit een prachtige Zenith Elite met grijze wijzerplaat laten gaan @amusicar en nu erg blij deze te hebben gevonden
Mooi, is dit de Charles Vermot die bij Jaap stond?
Komt eraan
Heerlijke collectie en wordt alleen maar mooier. Te gek. En logisch dat je die tricolore niet wil wegdoen.
Ook hier gefeliciteerd! Ik heb altijd gedacht dat mijn grijze en deze zwarte dezelfde wijzerplaat hadden, en dat het van de foto en het licht afhing hoe het eruit zag. Maar nu ik je foto zie is hij inderdaad echt zwart, en die van mij meer leisteen van kleur.
Supermooie aanwinst
Kijk er ook met een schuin oog naar nu ik hem even omgehad heb
Ja het zijn ook beiden beauty’s ongeacht de kleur
Erg begrijpelijk
Prachtige Elite!
Thx. Nu je het zegt zie ik er een te koop staan inderdaad! Toevallig maar nee, deze heeft een zwarte wijzerplaat
Thx!
Gefeliciteerd, vandaag opgepikt in Bennebroek?
Dat is hem, ook langs geweest?
Dan heb je geluk gehad. Ik had hem zondag avond al bezichtigd. En Maandag avond gekocht, met toezegging van de verkoper (via Whatsapp). Dinsdagochtend opnieuw contact gezocht om levering af te spreken waarop hij me Dinsdag middag informeerde dat een andere koper zich had gemeld die meer bood. Niet erg netjes van deze verkoper maar wel goed voor jou. Ondanks de flink gedragen staat, ik vind het een machtig mooi horloge in het echt. Dus geniet ervan!
Fatsoenlijk is dat niet.
Heel even aan gedacht maar nee, ik wacht wel gewoon nog een maand of 2