Wauw, heel mooi!!!
Mocht iemand zich afvragen hoeveel gangreserve de EP cal 400 nu echt heeft (specs zeggen meer dan 50 uur), de mijne liep 57 uur.
Heeft iemand hier nog dat plaatje van bad zenith, good zenith? @Brick toevallig?
Probeer niet tegen de schenen van sommigen aan te schoppen, maar wil het verschil graag zien. Zal het plaatje dan ook opslaan
Impressive. Mijn 410Z uit 2000 loopt exact op de specs (50 uur)
Thanks! Maar:
Wat bedoel je?
Denk dat daar de dag en maand misschien van invloed zijn?
Dit plaatje was een vergelijk tussen de A386 kast en de oude chronomaster 1969 original met normale chronograaf niet de huidige chronomaster met 1/10 sec chronograaf.
Je hebt gelijk, dat zou zeker kunnen.
Ik zal eens kijken hoe het zit met mijn Rainbow (Cal 400)
Oh ik dacht het vergelijk tussen de (nieuwe) Chronomaster Original (of Manufacture; zelfde kast) enerzijds en de discontinued El Primero anderzijds.
Ja door de komst van de nieuwe Chronomaster tov de discontinued is dat uiteindelijk dezelfde good vs bad, maar mij ging het er meer om of dat je twijfelt om nog de oude Chronomaster aan te schaffen.
De Chronomaster Sport heeft ook nog de oude kast.
Chronomaster Sport is toch een nieuw design, dus zou niet zeggen dat dat de oude kast is.
Ah dat klopt. Maar heeft nog de oude dikke kast
Bad zenith.
Wow! Die is toch wel gaaf hoor.
Correct. Klopt helemaal.
Denk dat het geen porum zou zijn als die de nieuwe dunne kast zou hebben icm die forse bezel.
Denk dat het prima zou kunnen.