Bedoel je de Defy Classic? Die valt soepel en zonder op te vallen om mijn 17,5cm pols. Desondankstemin, de skeletton oogt wel groter dan de blauwe classic.
Maar ffkes serieus. Kijk es naar die wrist roll! De afwerking en afwisseling van geborsteld en gepolijst is zeer serieus next level. Zeker ook van de op eerste oog simpel lijkende band (en deze zit nog in folie!).
Ik mag de sub stiekem best graag en zelfs los van de beschikbaarheid zou ik me nóóit kunnen voorstellen een sub over deze te kiezen. Voor mij is dit by far het mooist afgewerkte en meest interessante stalen horloge in deze prijsklasse.
eens !
Als je graag een chronograaf erbij wilt dan beide houden, dus 3 stuks in totaal. Dat is ook niet teveel en bied veel variatie in het dragen, in de diverse uurwerken en top-techniek, en in kleuren.
weet niet heb nog niet geprobeerd
opgezocht op de site van zenith
maar zou hem graag toch wel eens willen proberen
zijn nog 2dingen waar ik aan twijfel dat is de wijzerplaat en de sec wijzer omdat die op 1/10 loopt ben wel een beetje bang dat me dat stoort
maar de kast en band vindt ik helemaal geweldig en is staal
kan bij de defy niet zo goed wennen aan de titanium is net of je niks om de pols hebt
Als ik moet kiezen tussen een horloge (20 bar) met schroefkroon die al meer dan 1 jaar geen WR test heeft gehad en een horloge (5 bar) zonder schroefkroon die wel in het afgelopen jaar een WR test heeft doorstaan weet ik wel welke ik kies.
Ach het zijn allemaal luxe problemen natuurlijk maar jaâŠ
Lumepips op 3, 6 en 9 zitten op een grotere radius dan de overige en dan zitten ze allemaal ook nog aan de binnenzijde van de markers. In het donker lijkt het dan een heel klein onrond klokje.
Ach ik ben eigenlijk best n zeikerd besef ik nuâŠ