Zenith only (Deel 2)

Mooie review van de Zenith Defy Skyline met veel vergelijkingsshots met de Defy Classic.

Hij oogt erg dik moet ik zeggen, terwijl de 11.6mm dat niet doet vermoeden. Misschien een hele platte crystal en dus 11.6mm aan staal. Dit weekend maar eens in het echt bekijken (als ze hem hebben).

5 likes

Ja, i like it. Ook na t bekijken van alles wat er al is op YT.
Staal. Integrated band. Originele dial. Funky subdial (beetje wennen eerst).
Makkelijk bandenswap systeem. Strakke finish.
Ik zie nog weinig nadelen voor de wat grotere pols.

Zou de skelleton lang op zich laten wachten?

Edit @deuxani ah zat ook net te bekijken. :smiley: Op die meneer z’n pols vind ik m terug heel groot.

2 likes

Ja maar misschien komt het ook een beetje door de grootte van de subdials. Ach, het maakt niet uit want ik zou hem graag dragen :grin::+1:

1 like

Ik heb vernomen bij DG dat er snel een skeleton zou gelanceerd worden. Vermoedelijk maart/april.

3 likes

Vraagje aan de geleerden: ik lees dat de manufacture EP(met 3 blauwe subdials) een betere/andere kast heeft. Welke andere modellen hebben die ook?

Alle Chronomaster Originals hebben exact diezelfde kast.

Nu officeel geïntroduceerd:

2 likes

Wat een knaller! Ik denk dat dit toch wel mijn favoriet is tot nu toe, zeker op de blauwe strap :star_struck:

14 likes

Een denim strap zou er ook mooi op staan.

2 likes

Zeker! Mooi casual met een twist, zoals het horloge zelf :slight_smile:

Even kijken in mijn achterzakken of ik geen 10k zitten heb, maar ik vrees ervoor… :smirk:

2 likes

Ik heb ook geen 10k meer in mijn achterzakken.

1 like

pohhhh dit is vet hoor…

Prijs rond de 7k heb ik begrepen? Leuk hoe Zenith met de oude catalogus omgaat, zouden meer merken moeten doen.

3 likes

@Ryan heeft deze aangeschaft:

Heel cool, op zijn foto draagt hij een oude toch?

ja maar ik zie niet goed welke uit zijn collectie:

1 like

Shit wat doet Zenith het lekker de laatste tijd, deze is inderdaad ook echt :heart_eyes: :drooling_face:

1 like

Gewoon niet doen dan :grin:

1 like

Ik heb hem besteld. Uitleveren is helaas pas na de zomer. Tot die tijd draag ik mijn oudjes

Wel mooi alleen een open bracelet vind ik niks lijkt net een vrouwen armband.

Het is 2022, moet kunnen.

Ik vind @Stifstaf ook wel een wijf eigenlijk.

1 like