Zenith only (Deel 2)

Makes sense. Eerst rustig de nieuwe Skyline in januari presenteren, focus op het model met normale dials. En dan tijdens Watches & Wonders in maart de Skeleton presenteren.

Ik heb mezelf ook voorgenomen om niks nieuws te kopen voordat W&W is geweest, dus ik kan niet wachten :smile:

Ik ben heel benieuwd naar de Skeleton, want ik vermoed dat ze deze keer niet meer met die stemvorken gaan werken maar misschien meer als de 21.

8 likes

6800 hier in de EU. In twee dagen uitverkocht.

20220206_155722_1

Even m’n nieuw-verworven gifmaakskills flexen. Het is Ă©cht een juweel!

10 likes

Thanks!

Ik grossier in vrouweklokjes

2 likes

Ja? Waar heb je dat gehoord? Waren veel tegenstrijdige berichten online dat hij zou zijn uitverkocht maar de boutique in Parijs nam nog mijn bestelling aan. Is alweer even geleden intussen.

21 likes

Bij de boutique in Parijs van de jongen die ook m’n bestelling had aangenomen, daar heb ik deze ook gepast van het weekend. Mijn bestelling namen nog ze een dag na de jouwe aan geloof ik, wel met het bericht ‘het gaat hard meneer’. Tja. Verkopers blijven verkopen :relaxed:

1 like

Prachtig deze!
Is dit de Timeless Chronomaster uit de Heritage lijn (A273)?

Nee hoor, een gewone El Primero Chronograph uit 1997. Referentie 90/01-0500400.

1 like

Wat is ie toch mooi, al zeg ik 't zelf

27 likes

Hij lijkt er sprekend op maar ik zie nu ook de verschillen (wijzers, pushers en de grote give-away, de El Primero tekst :woozy_face: )

Eindelijk de hagedis van Monstraps binnen

Perfect match!

10 likes

Prachtig!

En motief mouw helemaal n match

1 like

:sweat_smile: Je moest eens weten hoe lang ik vanmorgen in mijn kledingkast heb lopen zoeken en passen

1 like

Mooi, toch fijn om te horen dat ik wel een gewilde Ltd ga kopen.

Dat mouw motiefje van @AB64 lijkt me helemaal te passen met de nieuwe Skyliner

3 likes

Spot on, maar zie ik nu pas

Ik betrap mezelf erop dat ik vaak naar de Skyliner zit te kijken. Mogelijk dat ik een horloge ga offeren voor de funds (deels).
En nu moet ik wel, it’s the perfect fit!

1 like

Alles stoney bradda

2 likes

Die kwamen pas 100 jaar later

Wat denken jullie over de, reeds uitverkochte, titanium cover girl?
Is die echt al uitverkocht? :wink:

Ik zag dat die vanochtend alleen nog in de Japanse e-boutique beschikbaar was.