Wel op de site van Revolution. Maar kan je denk ik nog vinden bij de Zenith boutiques. Het aantal van 250 werd tussen beide partijen gelijk verdeeld.
Had ik m’n ZEP niet gehad, ik ging op jacht. Al weet ik niet of zo’n licht dragend horloge iets voor mij is. Mag toch iets gewicht om de pols zitten vind ik.
Maar die looks…wauw
Ik denk dat sommigen hun ZEP een leuke vriendin gunnen.
Tja, nog niemand horen klagen over het gewicht van zijn Shadow. Die weegt overigens slechts 63 gram (met originele strap).
Happy hunting!
Ik moet ook nog wat budget voor vintage over houden hé mannen
Nieuw wordt vanzelf vintage, just saying.
Nieuw met vintage look, ik zou niet weten wat hier fout aan is
Sorry. Maar elke tegenwerping v jou wordt onderuitgehaald
Pfoeh die Zenith Defy Skyline met zwarte dial, die gaat echt eens om mijn pols, vind hem echt prachtig.
Nu nog iemand vinden die hem heeft, en hem daarna wil ruilen tegen mijn Chronomaster Sport…
dit blijft toch een van de mooiste chrono’s ooit
Eens! De A386 is voor mij de tofste sportchrono ooit gemaakt.
Prachtig! Die indices! Lugs!
Ik weet niet uit welk jaar deze komt maar hij ziet er nog erg mooi uit? Welk uurwerk heeft deze?
Gisteren was hij nog beschikbaar op the Rake. Niet gedaan want de prijs was boven de 8K. Ooit een keer een gewone gepast en dat tonnetje ligt niet lekker op mijn pols. En de end links sluiten niet zo mooi aan.
Dank je wel. Hij is inderdaad in zeer goede staat. Beetje met “risico” gekocht. Eigenaar kreeg hem niet open. Ik heb het nog niet geprobeerd. Dus weet niets van het uurwerk behalve dat het een handopwinder is uit de (vermoedelijk) jaren 50.
Dat klopt. Alle NIEUWE chronomasters hebben dezelfde kast als de manufacture.
Dus… dit klopt niet. helemaal.
Hier zie je het verschil tussen oud en nieuwe kast.
Het klopt wel want de vorige heette niet Chronomaster ORIGINAL.