Zenith only (Deel 3)

Top, staat je goed!

1 like

Super mooi, proficiat.

1 like

Proficiat. :star_struck::+1:

1 like

Gaaf man.
mooie plaat!

1 like

22 likes

18 likes

Prachtig :+1:

Ook prachtig :+1:

1 like

Foto van gisteren

11 likes

Oud en mooi, in welk jaar is deze Zenith geboren?

1 like

Dank! Helaas weet ik het jaartal niet. Mijn opa heeft deze waarschijnlijk ergens in de jaren 50 gekocht.
Heb hem vorig jaar laten reviseren en hij loopt super. Ben er heel blij mee :slightly_smiling_face:

1 like

Echt een familiestuk, geweldig. Geniet ervan.:ok_hand:

1 like

10 likes

Lekker hè

21 likes

Altijd feest met een EP om de pols:

14 likes

Simpele 3-wijzer tussen al dat mooie El Primero geweld, en dan ook nog een eenvoudig ETA uurwerkje uit de zwar(t)e periode van Zenith…

Maar er gaat geen week voorbij zonder dat ik hem weer oppak voor een dag of 2.
Blij mee dus…

5 likes

Nieuw rubber bandje voor de CMS. Ik vind het echt vet matchen.

22 likes

Ik overweeg een Defy 41 skeleton. Die oude. Maar wil hem wel op de titanium band hebben. Liefst met leer én bracelet. Iemand hier toevallig ervaring met de titanium band los bestellen bij een AD? Dat maakt mij zoektocht iets flexibeler. Als in: op leer kopen en de bracelet er bij zoeken.

Zal ik er gewoon een random plaatje bij doen?

4 likes

Dan direct op TI kopen, een bracelet nieuw is 1500/2000? Daarnaast moet je dan nog andere opzet stukjes kopen voor de end links.

Random plaatje :wink:

15 likes

En andersom?
Bij verschillende modellen van Zenith kan je voor leer/rubber op een bracelet-kast alleen gebogen springbars gebruiken aangezien de lugholes een stuk dichter bij de kast zitten. Is dat bij de Defy ook zo?

Zeker gaaf! Welke band? En ook niet onbelangrijk: draagt het ook beetje comfortabel?