Helaas nog even boven budget…
Nee, ik ben vooralsnog heel enthousiast. Zo’n frotale foto doet het niet goed. Vanaf een hoek zie je de diepte veel beter. Dit is toch bizar veel horloge voor dat geld?
Ja, ik snap niet dat deze zo lang te koop heeft gestaan. Staat hier vrij hoog op ‘moek hen’ lijstje.
Snap er ook geen zak van. Verkeerde prijsstrategie? Stond ook al jaren op mijn lijstje. Nu kwam het niet echt uit maar het is niet anders.
De HF markt.
###ongeschikt
Ja, dan voel je je double screwed…
In dit topic wat meer info en tooltjes:
Ik heb zelf een schroevendraaier-inzet geklemd in zoiets:
waarmee ik één schroef tegenhield, de andere met een schroevendraaier met de hand. Ging prima.
Heel vet
Het Zenith probleem. Tracht nu maar eens een goed volgend horloge te vinden.
Ja supervet, zeker ook de chrono flybackversie inm blauw, die staat ook op mijn hitlist!
Goedemiddag allen,
Even een vraagje, binnenkort gaan we weer op vakantie.
Is de Zentih een beetje zee en zwembad proof?
Geen kroon die je dicht kan schroeven voelt toch een beetje apart als je gaat zwemmen.
Prachtige Chronomaster Sport…
Geen idee of hij tegen (zout) water kan, vermoedelijk wel.
Heb zonder problemen vele uren in het (zee)water gelegen met een (goedkoper, veel goedkoper) horloge zonder screw-in kroon (die ook niet bedoeld is voor waterdichtheid).
Maar ik zou met deze desondanks nooit het zwembad of de zee in gaan vanwege de kans dat je de bodem of rand vh zwembad raakt of een rots/steen.
Maar misschien ben ik een overvoorzichtig mannetje…
Hij is getest tot 10 ATM dus lijkt me geen probleem.
Met kroon open hoeft het nog niet eens een probleem te zijn;
Ik deed alles met mijn smpc.
Zout, zoet en zuur gewoon zo hop in de bami pangang.
Ben niet echt overdreven voorzichtig maar ik zie mezelf ook zo lomp het water in gaan.
Of misschien toch even wat anders aanschaffen
De andere is mn sub. Die is ook niet helemaal bestand tegen zoveel lompigheid.
Van Harte het is inderdaad heel veel horloge !
Al mag de blauwe er ook zijn .
Schroefjes zitten vast met Loctite dus eerst verhitten, en dat moet je “lokale” horlogeman/vrouw ook wel kunnen.