Zenith only (Deel 4)

Erg flets vind ik hemšŸ¤”

3 likes

Misschien. Zoals altijd moeilijk te beoordelen op foto dus onthoud me voorlopig van commentaar.

1 like

Vind hem niet groter dragen dan de 38mm.

12 likes

De man die die groene (ooit als de Aaron Rodgers begonnen limited geloof ik) met blauwe en grijze subdials heeft ontworpen moet echt een keer vermanend worden toegesproken.
En mis ik een two tone zwarte plaat of doen ze alleen de two tone witte plaat?
Vind deze titanium op het oog echt wel geslaagd. Que kleurstelling goed te zien dat Bulgari ook LVMH is…

Pohhhhh, iemand de zwarte kopen? Bestel ik deze gelijk :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:

Plus; er is dus een OEM rubber band nu. :ok_hand:

Dank ! ook aan @YY77
dan is van deze twee eigenlijk de 38mm rond die wat groter oogt, waar meestal rechthoekig groter overkomt. Door de dunne bezel en veel plaat t.o.v de kast waarschijnlijk.

oei, i like Titanium… :bomb: :boom:

20220616_092245

13 likes

Er is inderdaad geen zwarte two-tone. Eigenlijk ook geen witte want de two-tone heeft een zilveren plaat. Wat mij betreft had er überhaupt geen two-tone moeten zijn…

agree

Goed nieuws voor jou dan:
ā€œAnd for those seeking an even sportier look and feel, ZENITH is debuting a new line of straps it has developed for the Chronomaster Sport line as an alternative reference to the metal bracelets and also available to purchase separately. Crafted from durable and supple FKM rubber, which is considered the gold standard of rubber for its ability to withstand extreme heat and its resistance to aggressive chemicals, the straps are designed to be perfectly integrated with the case. Available in black, blue, green and white, the straps are delivered with folding clasps.ā€

De AD heeft al 'n app hoor. :crazy_face::+1:
Alleen als ze Rolex oysterflex prijzen gaan vragen, kunnen ze de boom in. :smiling_face_with_tear:

1 like

Als referentie voor prijzen rubberen Zenith straps: Skyline €330 en Skyline 36 mm €310.
Wat kost een Oysterflex?

Volgens mij 500+ zonder clasp ed.

2 stukjes rubber. :scream:

1 like

Wel wat flets inderdaad. Lijkt me ook lastig afleesbaar. Maar ik vind hem toch wel gaaf!

Persoonlijke voorkeur gaat naar de blauwe plaat uit. Zowaar de goedkoopste, is ook voor t eerst.

Is dat inclusief vouwsluiting?

Nee, zonder sluiting.

:flushed:

Komt er nog eens 400 bij oid. Lekkah!

Deze is echt knap!

dan vind ik de zwarte veel mooier,ook vaak al naar gekeken maar nooit de knoop doorgehakt

Kom je nog een keer kijken dan? :rofl:

2 likes