Het horloge hoort niet in dit topic natuurlijk, maar jaren geleden ook zoiets gemaakt met Hue.
Geweldig horloge, maar wat onwijs zonde van die band…! Deze verdient echt beter
Ik zie met alle plezier een betere in de brievenbus, ik DM je wel mijn adres.
Cross post…
Staat hem goed!
De terrassen waren open vandaag. Dus er gelijk eentje gepakt met de Kennedy op de pols, op uitkijk naar die Marilyn met bijzondere wensen voor de drager…
Dat die datumschijf zo ver in de hoek kan komen. Het vertekent vast iets, maar je zou zeggen dat het niet kan.
Klopt, maar het werkt (gelukkig) wel. Dit schijnt trouwens het allereerste Zenith model te zijn waar het datum venster op die plaats staat. Het staat bekend onder de Kennedy bijnaam alhoewel President Kennedy waarschijnlijk nooit een Zenith heeft gedragen. Dit model stamt trouwens uit 1965, toen was hij al 2 jaar dood. Het is onduidelijk hoe het aan deze naam is gekomen, misschien een koosnaam door het publiek gekozen.
Potdilmes Sander. Deze is eigenlijk gewoon mooier dan een… Tja, je weet wel.
Staat eigenlijk nog beter op t leer.
En hoe draag hij op leer? Topzwaar of valt het mee. Op rubber lijkt me ook een goede combinatie trouwens, zelfs op een tropic.
Erg onrustig word ik van jouw mooie foto’s…
Heel mooi
Het is bij de Defy Classic net alsof je een render om je pols hebt zo strak als die is uitgevoerd