Zenith P271 (kaliber 146D) uit Italië – erfstuk van mijn opa

Mooi horloge. Zoals de reclame van Patek Philippe zegt, “je hebt een horloge niet voor jezelf, je bewaart het slechts voor de volgende generatie” is hier volledig op zijn plaats!

1 like

Wat een prachtig erfstuk en wat een mooi verhaal!

1 like

Welkom hier op dit mooie forum.
Dankjewel voor het delen van je verhaal.
Wat een schitterende Zenith.
Graag hem met liefde en respect.

1 like

@AB64

Leuk om te weten! Net voor mijn tijd. Maar het inbelmodem-concert ADSL heb ik nog volop meegemaakt…:joy:

1 like

@Watches4Life Extra mooi om te horen dan! Zal ik doen. Dank voor de reactie

1 like

Erg bijzonder inderdaad. De traditie zal zeker worden voortgezet. Dank voor de reactie!

1 like

@Ruud

Dank! Caseback is volledig goud en ik denk ook een stempel te hebben gevonden. Echter is het te klein om duidelijk te zien wat er staat.

1 like

Fotootje maken helpt… maar grote kans vol gouden kast dan inderdaad.

Horloge zou ook heel goed staan op leer denk ik, bruin, cognac, grijs of blauw :ok_hand:

1 like

Prachtig! Lucky you :four_leaf_clover: geef het de aandacht die het verdiend en dus indien nodig een onderhoudsbeurt bij een liefhebbende horlogemaker… enjoy it !

1 like

Een prachtig erfstuk! :smiling_face_with_three_hearts:
En gelukkig weet je dit goed te waarderen. Evenals al het “oude van vroeger”.
Zouden meer mensen moeten doen! :rofl:

1 like

Dat is zeker iets wat ik zal gaan verkennen na geadviseerd onderhoud.

Hoewel ik de gouden mesh bracelet er erg mooi bij vind staan, zie ik een zwart of cognac lederen band ook wel passend.

Tips waar ik moet kijken en welke specifiek mooi passen zijn meer dan welkom!

Mooi horloge, hoor en natuurlijk met een heel bijzondere geschiedenis! Ik kan je helaas niet helpen aan meer info, hierover. Maar ik wens je wel veel plezier toe met dit fraaie erfstuk!

Welkom Francesco en jij hebt een mooi erfstuk in bezit waar menigeen jaloers op zal zijn! :ok_hand:t3: