Geweldig mooi horloge. Ik hoop dat je er veel en lang van mag genieten en hem doorgeeft aan je zoon wanneer die 30 wordt!
Zeer mooi en dito herinneringen aan je opa. Zeker de moeite waard om te laten opknappen om er nog meer van te genieten!
Welkom
Mooie Zenith ![]()
Zal ik zeker doen! Wel een zin om met enig beleid in te zetten als ik het zo lees:joy:![]()
Dank! Ik zal ze maandag direct even bellen. Grts!
Heb ze meteen ook een mailtje gestuurd, want ik zag in hun voorraad iets heel fraais; en met die fundamenteel stupide maar in de praktijk vaak wel heel prettige BF-korting. ![]()
Zat ook te kijken inderdaad. Zitten echt hele mooie stukken tussen!
Haha, ja ik had me een paar jaar geleden voorgenomen om elke winkel met een Black Friday korting minstens 3 maanden te boycotten.
Kon dus nergens meer terecht dus heb mijn BF principe maar opgegeven.
Nu word ik wel heel nieuwsgierig…
Geweldig mooi horloge Francesco met een bijzondere historie!
Laten servicen, passend bandje erbij en dragen met trots
Wat een mooi horloge en het verhaal maakt het een nog mooier bezit. Je opa is er echt zuinig op geweest zeg, prachtig. Geniet er van en tzt naar je kinderen
maar dat duurt hopelijk nog heel lang!
Dank voor het bericht, Marco!
Dat hoop ik ook! Toch ook iets heel moois, kijk er bijna naar uit om het door te geven.
Tot die tijd zal ik m herstellen, net zo netjes houden als opa en lekker dragen.
Dank! Dat zal ik doen. Heb je suggesties m.b.t.
Matzwarte platte croco. Liefst zonder stiksels.
+1 voor tunsstore
Welkom en wat een prachtige Zenith heb je. Het advies werd al gegeven, ik zou hem wegbrengen voor een beurt en daarna doen wat je opa deed: het horloge dragen bij bijzondere gelegenheden.
Schitterend! Jouw opa had smaak. Geniet van dit fraaie erfstuk en laat hem inderdaad eerst goed servicen voordat je hem gaat dragen, met trots.