Zenuwen over Carrera, wel of niet echt?

Ik heb meerdere TAG’s open gezien en ze hebben als ze een ETA uurwerk hebben bijna altijd een kunststof spacer, zo is mijn ervaring.

1 like

Woon je in België?

Ziet er opvallend gelijk uit :slight_smile: Hij is mooi he?

Nope… In Haarlem.

Zeker echt geweldig! :heart_eyes:

Omdat ik een slecht voorgevoel had. Dan heb je je in ieder geval gemeld en heb je iets om op terug te vallen. Ik ben een beleefd mens, maar tegelijkertijd weet ik dat brutale mensen de halve wereld hebben.

Dan heb je mogelijk geluk gehad. Ik moest deze week nog 170 euro BTW aftikken voor een horloge uit de VS.

Aquaracer 300 m. ook kunststof spacer
Ik vind het ook strak, wel erg goede imitatie dan.

Hoop dat in het echie de afstand gelijk is tussen track en rand.

1 like

Ik wil geen onrust stoken. Bovendien ben ik alles behalve een kenner, maar er zijn wel wat dingetjes die mij opvallen.

Datum niet recht in venster:

Deze kruiskop kan ik nergens vinden in online plaatjes:

Resolutie is niet best, maar dit lijkt een gehavende schroef:

Bovendien kan ik geen foto’s vinden met exact deze tekst op de rotor.

Nogmaals geen kenner hier. :v:

1 like

Met welke pakketdienst is het bezorgd? Sommige zoals UPS of Fedex willen achteraf nog wel eens een rekening van de btw en inklaring.

Dat is gewoon refelectie

En met resolutie 0 kan je daar absoluut niks over zeggen.

7 likes

UPS… ik wacht t wel af.

1 like

Je maakt je heel druk, om niks. Ik zie niets vreemds, ook niet aan details van het uurwerk wat er in jouw horloge zit, en wat erin hoort te zitten. En ja, Tag Heuer gebruikt kunststof spacers rond sommige uurwerken.
Ik zeg: gefeliciteerd met je prachtige aanwinst en geniet ervan! :+1:

2 likes

Ik vind dit toch wel een goed punt waardoor ik ook twijfels heb. Als ik bijvoorbeeld een exemplaar op C24 zie, dan is dat daar wel goed.

Edit//
Nevermind. Een ander exemplaar heeft zo te zien ook dat verschil.

1 like

Vertekening door het glas/foto. Niks aan het handje.

Ik heb nog een uurwerkfoto, die is scherper en daarop zijn alle schroeven recht en ongehavend. Rotor staat ook zo bij een aanbod op Chrono. Datum iets scheef schijnt een Tag kwaal te zijn.

Dat is top! Veel plezier met de aankoop. Hij is prachtig!

1 like

Is dat de afstand tussen eind van indice en de blauwe rand? Die niet gelijk is…

Dit: :point_up_2:

4 likes

Dank, goede woorden :slight_smile:

1 like