Zenuwen over Carrera, wel of niet echt?

Lijkt me gewoon een keurige echte. Zonder doos, papieren of originele factuur zou ik mij meer zorgen maken of het geen gestolen exemplaar is. Raar om bij zo’n recent horloge niks meer te hebben.

Hij heeft m, te goeder trouw gekocht voor een redelijke prijs en hoeft zich hier helemaal geen zorgen over te maken. Hou ff op.

Ik vermoed dat een arrestatiebevel voor Cata ook wel voldoende is om mijn geld terug te krijgen :slight_smile:

1 like

Olof, gooi je zenuwen van je van af, pak een drankje, slinger je vette Heuer om je pols en geniet! :star_struck:

2 likes

Kan je het serienummer niet checken?

https://www.was.tagheuer.com/AfterSalesService/CustomerWarranties

1 like

Ik lees dit met een glimlach. Jullie zijn behoorlijk succesvol geweest in ontstressen. Waarvoor bijzonder bedankt. Heel fijn.

4 likes

We zijn er ook goed in om mensen op stang te jagen, dus waar je voorkeur naar uit gaat, je zit hier altijd goed :joy:

On topic: Geen kenner hier, maar wat een super vet ding is dat! Heel veel draagplezier. En na alle comments hier gelezen te heb en, twijfel ik niet aan de echtheid.

3 likes

Thanks! Is gezellig hier. Ga hier vaker komen. Met minder alarmerende vraagstukken :slight_smile:

4 likes

Hoe meer zielen hoe meer vreugd! Het is een leuk en bijzonder clubje hier

Denk ook dat je zorgen maakt om niets. Maar ik zie “Lid sinds 22 sep. '10”, dan moet je hier toch eerder geweest zijn :wink:

1 like

Komt allemaal goed, prachtig horloge. Geniet ervan!

Wat een prachtig exemplaar, enjoy!

Kan bij de service wel weer gefixt worden

Niet schrikken als je een doos met Turks Fruit krijgt afgeleverd. Zit wss gewoon je nieuwe Tag in :sweat_smile:

1 like

Really? Ik denk dat ze nu wel zitten te bibberen

2 likes

Lijkt mij the real deal. Benieuwd naar foto’s als je hem hebt. Ik vind hem schitterend!!!

Dat zeggen ze nou altijd, maar dan hebben de niet brutale toch de andere halve wereld?

1 like

Gefeliciteerd met je NA! Schitterend horloge. Nu niet teveel zorgen meer maken maar lekker gaan dragen. :ok_hand:

P.S. Die plastic-spacer vind ik altijd wel een beetje een afknapper bij Tag Heuer. :grimacing: Je zou toch denken dat dat ook wel anders kan. :cowboy_hat_face:

Het lijkt er op dat UPS (en wellicht niet altijd, dan heb je mooi mazzel :+1:t3:) aan betaling achteraf doet. Hoop van harte dat het incl. de 9% voor Catawiki nog steeds een goede deal is want het is een fraai horloge.

Maar is het nu door de foto, of is het in het echt ook zo, dat de 3uur marker niet 100% recht tegen over de kroon staat en dat dus ook het datumvenster een beetje naar links is opgeschoven?

Als dat het geval is zou hij wel gevallen kunnen zijn en daardoor wijzerplaatpootjes scheef of afgebroken.

Verder lijkt het me een mooi horloge met een betrouwbaar veel gebruikt binnenwerk.