Zes maanden lang geen NA’s

Oh gelukkig, het gaat gewoon over horloges.

9 likes

Nee die heb ik nog niet gezien. Maar zal ik ook gaan kijken!
Het artikel van NU.nl voelde een beetje als een spiegel die werd voorgehouden :joy:

1 like

Ik sta al 8 maanden droog, sinds mei vorig jaar. Toen kwamen er wel 2 binnen trouwens.

ik red me voorlopig wel met die 27 stuks

4 likes

Ik heb twee maanden geleden voor het eerst in 10 jaar een horloge gekocht :flushed:. Nog geen verslaving, dus ik ga ook niet afkicken… onderwijl blijf ik inspiratie opdoen en zoek ik verder.

Maar met een volle box is het makkelijker om even rust te houden. Dus ik kan nog even :blush:. Voor jou, good luck!

2 likes

Ik doe mee, na zaterdag!

Kan ik in juli mooi een Damasko kopen. Of Meistersinger Pangeae Day Date…of…

Of was dit nou juist niet de bedoeling?

3 likes

Ik doe een “dry january” en dat bevalt matig, daarom maar een nieuw horloge gekocht. :mask:

4 likes

Wat dacht je dan? Dat Roald was bevallen van een halfbloedje?

3 likes

Crossed my mind.

3 likes

In ieder geval een bastaardje :neutral_face:

Ik doe mee. Laatste jaar was het chaos op een positieve manier, vooral Q4 :slight_smile:

Monaco eruit en niks nieuws erbij, ga het proberen :joy:

Lekker genieten:)

P.S. bandjes en horloge accessoires tellen niet mee!

1 like

Whatever floats your boat ouwe vogelaar!

Voor wat betreft niks kopen, mijn eerste NA is er, een Oris Sixty-Five en er zullen nog wel een paar komen dit jaar, net zoals er ook wel weer een paar horloges uit zullen gaan.

En qua kleding, ik heb weer aardig ingeslagen en de laatste zwik broeken, hemden, shirts, polo’s en truien met 50% korting, scheelt een slok op een borrel.

5 likes

Ik

Vind het veel te leuk 🤷🏻 :roll_eyes:

Toffe combi zo die wijzerplaat met strap!

1 like

Ook ik doe mee met de challenge. Momenteel heb ik al te veel horloges voor de doos en nu ik meer werk door corona draag ik ook niet standaard een horloge meer. Ik hoop door de collectie in te krimpen iets meer waardering krijg voor de minder gedragen modellen!

2 likes

Wát een enorme jeuk uitspraak :no_mouth::no_mouth:

1 like

Deze kun je dan

https://www.netflix.com/title/80114460?s=a&trkid=13747225&t=cp

1 like

Nah, ga ik niet doen. Ik waardeer mijn aankopen zo ook wel.
Ik zie persoonlijk niets in dit soort onthoudingsakties. Het gaat mij niets brengen, en de economie al helemaal niet. Ik kan enorm genieten van flipperen, dus voor mij niet weggelegd.

1 like

6 maanden… en wat levert dat dan precies op? Als je het financieel kan missen is het een erg leuke bezigheid die jou een goed gevoel geeft / kan geven.
Voor je omgeving is het vaak de tijd die je aan de hobby besteed of de manier hoe je er in opgaat. Die tijd en aandacht is waarschijnlijk veel kostbaarder.
Lekker kopen dus!

Ik schat in dat deze horeca lockdown’s mij al een theoretische Cartier Tank opgeleverd hebben.
Er is niets mis met consumeren. Wellicht dat je de kwaliteit en herkomst van producten eens tegen het licht kan houden en voor jezelf moet bepalen welke meerwaarde het je geeft.

2 likes

:joy:

10 likes