Zes maanden lang geen NA’s

Heb nu ook al 5 maanden niets gekocht.
Heb mij tot nu toe in kunnen houden voor impulsieve aankopen :yum:

1 like

Iemand vertelde mij een tijdje geleden op dit forum dat die mijn zelfkastijding niet begrijpt (grail tot verjaardag in de kluis). Dit valt naar mijn mening in dezelfde categorie😝

3 likes

Is gewoon automutilatie ! :flushed:

2 likes

Hier kan ik zo aan mee doen, met de uitzondering voor de HFLE. Alles wat er nu nog komt, is al reeds gekocht :innocent:
En ik moet echt gaan uitdunnen, ik heb nu meer dan 40 horloges…

3 likes

Ja soms moet je wel iets kopen, maar kleding geef ik nog het minste aan uit… Maar 6 maanden geen horloges kopen kan ik niet beloven, stel er komt een mega deal voorbij ergens, ja die kans laten schieten omdat ik met mezelf afgesproken heb niets te kopen? No way!

4 likes

Wie verplaatst deze topic even naar het groene gedeelte? Weg wachtlijsten, in no time!

3 likes

:+1: :joy:

1 like

Laatste horloge wat ik heb gekocht was mn Powerwatch. Dat was in februari 2020, dus nog even volhouden en ik ben alweer n jaar verder :see_no_evil:

Maar ik verveel me niet. Ik heb n paar horloges in huis, en de rest in de kluis. Dus af en toe even iets om doen houdt t leuke er in voor me. Daarnaast switch ik door de dag heen door mn 3 daily wears: Monster als daily beater, Marina Militare als administratie horloge, en dus de Powerwatch als slaaphorloge (heeft nl n sleep tracker).

3 likes

Koop een horloge met lange levertijd. Heb je iets om naar uit te kijken. :sunglasses:
Ik wacht al sinds mei op een Halios Fairwind. Niet dat ik in de tussentijd niks heb gekocht, maar wel veel minder. Enkel deals die ik niet kon laten lopen.

2 likes

Je doet net of je nooit meer een horloge gaat kopen, een half jaar niks kopen is toch niet zo’n groot probleem?

Deze durf ik ook wel aan, met als uitzondering de inschrijving van de lunar dude die al een tijdje staat (maar makkelijk nog wel een half jaar kan duren voor hij überhaupt geleverd gaat worden).

Na mijn laatste NA ben ik (geheel tegen de verwachting in) alle onrust kwijtgeraakt en geen enkele wens op horloge gebied meer.
De doos is vol, de collectie voor nu compleet en dat al ruim 2 maanden.

Vandaar dat ik hem wel aan durf.
Oohja nog 1 uitzondering als de AD belt en en mijn plekje op de wachtlijst wordt gehonoreerd dan hap ik zeker toe (al zou dat wel een wissel worden van een ander horloge)

3 likes

Dat is dus verschrikkelijk! Een paar keer gedaan zonder succes (oa ook een Halios). Ik kan niet iets bestellen en pas maanden later ontvangen … elke keer weer blijkt dat tegen de tijd dat het horloge arriveert mijn smaak weer veranderd is …

2 likes

Ik omschrijf letterlijk 6 maanden, hoezo doe ik voor alsof ik nooit meer een horloge ga kopen?

1 like

Nah, ik doe niet meer mee met zulke voornemens. Had vorig jaar doel gezet om een aantal horloges te verkopen om potje wat bij te vullen en een tijd geen horloges aan te schaffen. Een maand later was er nog geen verkocht maar had ik wel al 2 nieuwe.

Het laatste aangeschafte horloge dateert nu wel van april 2020 en de drang om een nieuwe te kopen is er niet echt, ik wacht rustig af tot er ergens een gebruikte op de markt komt van een model die ik al enkele jaren wil (wat niet wil zeggen dat de verleiding van andere horloges er niet is maar ik ga er rustig over nadenken of ik die wel perse nodig heb/wil).

Wat ik wel nog regelmatig koop zijn nieuwe bandjes om deze te proberen.

Ps. Wat betreft kleren kan het gebeuren dat ik een jaar lang niets koop.

1 like

Als de gaten in de boxers vallen ga ik kleding kopen :rofl::rofl:

2 likes

Ik ben regelmatig een periode gestopt omdat ik denk dat ik de goede samenstelling te pakken heb. En daarna gaat het dan weer los. Heb een poging gedaan de verzameling terug te brengen naar 3 stuks. Bleek dat dit niet werkt voor mij. Toen weer flink bijgekocht en geflipperd, heerlijk! Ik blijf gewoon actief als ik er zin in heb…

2 likes

:joy::joy::joy::joy::joy:
Dat hou je niet eens 6 weken vol :joy::joy::joy::joy::joy:

Edit: :joy::joy::joy::joy::joy:

2 likes

Daar zou ik mij niet zo druk over maken. Iets kopen wat je mooi vind zonder er een tijdslimiet op te zetten lijkt me toch veel leuker. Gaandeweg komt de box vanzelf wel vol in 2021, 2022, …

Maar ik kom zoveel moois tegen, dus met of zonder dat doel komt die box wel vol dit jaar, nu heb ik alleen een goed excuus :sweat_smile:

2 likes

Kom net even op mijn oud bericht uit. Toch best dat ik niet heb gezegd dat er geen NA komt want minder dan een week erna heb ik het horloge dat ik al enkele jaren wil gevonden :laughing:.

Ben benieuwd hoeveel anderen die hier hebben gereageerd ondertussen een horloge hebben aangeschaft.

1 like