Deze mag er best bij staan
Als beloning voor de betaalde advertentiegelden. Net als de andere uitverkoren
Ik nomineer deze Certina ook. Misschien zou ik er wel een ander bandje op knallen. Maar ik vind hem wel lekker!
Nieuw : SEIKO SBDC051
2e hands : Aquis ( de hockey puck )
Tis een beetje een apart lijstje. Het artikel opent met een Hamilton, maar dat stukje rammelt aan alle kanten. Ze beginnen met de Khaki Field Mechanical, maar beschrijven vervolgens de Auto. Daarna hebben ze het over een 38mm versie en dat is dan weer een quartz, terwijl er toch ook een handopwinder in die maat te krijgen is (De Khaki Field MECHANICAL!!).
Sowieso vind ik de DD en de Junghans van hetzelfde design-kaliber. Allebei van het rustige, eenvoudige ontwerp. Eerlijk is eerlijk, zo’n lijstje is per definitie gekleurd en iedereen heeft betere aanvullingen dan diegene die genoemd worden, ik zie het dan ook als een opinie en geen feit.
Als ik hier een alternatief voor een willekeurige entry op deze lijst noem, zullen er ook vast mensen zijn die het daar niet mee eens zijn, en dat is prima wat mij betreft!
Seiko SARX033 natuurlijk.
Zijn toch meer dan euro 1000
Instapmodel Club koop je voor €1080, de Duo dressers voor vanaf €1060.
Ok. Mijn onwetendheid dan. Dank voor je reactie !
Graag gedaan.
Trouwens, als we toch in Glashütte blijven, een Mühle Panova mag er ook best wezen hoor…
Voor mij zou ik een Damasko DS30 zeggen, ik houd van basic toolwatches.
Kende dit model niet maar ziet er idd ook leuk uit. Gangreserve is wel wat weinig met 38 uurtjes…
Op papier, volgens vele horlogeboeken moet een ETA in praktijk wel rond de 45 uur halen.
Er zit een Sellita sw200 in…
Voor mij hoort de Hamilton Jazzmaster Open Heart hier ook sowieso in
Technisch gezien is de Sellita bijna gelijk aan een Eta.
Eens!! Ook met het andere bandje…
Tim Mosso (YouTube) beweert dat de afwerking (zeker de topgrades) van ETA wel echt beter zijn. Hij weet bizar veel over techniek en dergelijke.
Erg mooi!
Véél te groot voor mij,maar: mooi!
Nee.
Ehh… dat wil zeggen, niet helemaal.
De Khaki, de Bill en de VHP vind ik best leuke kandidaten.