Deze mag er ook bij wat mij betreft
Vind ik er niet in thuishoren
Interessant, k ga er zeker eens naar kijken.
Kijk vooral ook even naar de vele online topics op diverse fora over de QC van Sellita. Ik denk zeker niet dat Sellita slecht is. Ik krijg alleen de indruk dat ETA nét wat minder problemen heeft door de jaren heen.
Dit zou ook mijn inbreng zijn.
Ik ben nog maar weinig tegengekomen <1000€ waarbij de afwerking zo super strak is, band & sluiting voelen ook super “premium” aan.
Ik wist niet welke je bedoelde, maar even opgezocht: http://www.gnomonwatches.com/presage-automatic-white-quot-baby-gs-quot-ref-sarx033
De baby GS! Heel mooi horloge idd! Ik denk sowieso dat Seiko een van de beste prijs kwaliteit heeft!
Eerder in dit topic werd ook deze duiker genoemd, man wat een prijs kwaliteit!
Als dresser die Sarx033 idd en als duiker de sbdc053!
Citizen doet ook aardig mee in die verhouding, maar inderdaad.
Dan vallen sommige zwitserse merken dan toch weer tegen(juist in deze prijscategorie).
Die is inderdaad ook erg cool
Dacht ook aan de Sumo dat is ook echt een prijs/kwaliteit knaller.
Mee eens!
Mooie foto’s ook.
Die afwerking is fantastisch. Ik heb hier ook een macro foto gezien die het afwerkingsverschil tussen GS en Rolex aangaf… dat was heel duidelijk.
Prachtig, die SARX033. Ik begrijp alleen niets van die kroon, met zo’n kitscherig steentje erin. Zo zonde…
Ik kan bij Seiko SDGM (die ik zelf had) en de SARX nooit over de manier waarop ze wijzers blauw maken heenstappen. Heb jij daar geen last van?
Mijn SDGM was fantastisch, maar als ik naar de range kijk zou ik altijd een donkere plaat kiezen met gewone stalen wijzers. Zowel de SDGM, SARX als SARB doen dat voor me. Ik heb nog een SARB035, maar eigenlijk is het voor spek en bonen naast de SARB033.
Maar goed, da’s een smaakzaak. De wijzers uitgezonderd zijn het fantastische horloges.
Esquire is gewoon een hele grote reclame folder met uiterst flimsy content.
Nee helemaal eens, vooral in specifiek licht kan ik mij daar aan ergeren .
Heb zelfs wel eens tegen beter weten in onderzocht of ik die niet kon vervangen door een GS blauwe wijzer
Gelukkig is het enkel in bepaald licht en vind ik hem voor de rest echt geweldig
Bij de kleinere micro brands is ook veel moois te vinden
In de categorie dress watch stel ik de Vapaus Veli voor