Ziggy

Horloge verkocht aan Ziggy. Alles uitstekend verlopen! Aanrader.

1 like

Horloge verkocht aan Ziggy. Een Tissot. Vlotte communicatie. Vlotte betaling. Een aanrader om zaken mee te doen.

1 like

Bandje verkocht aan Ziggy. Snelle communicatie en betaling :+1:

1 like

Bandje verkocht aan @Ziggy . Fijne communicatie en snelle betaling. Prima geregeld, dankje!

1 like

Afgelopen week een catalogus verkocht aan Ziggy. Goede communicatie en snelle betaling! :+1:

1 like

Bandje verkocht aan Ziggy, snel betaald, helemaal prima!

1 like

Ziggy heeft een vouwsluiting van me over genomen.

Prima contact, snelle afhandeling.

1 like

Horloge aan @ziggy verkocht, snelle deal gemaakt, snel betaald en erg begripvol toen DHL er een potje van maakte.

Aanrader!

1 like

Tag Heuer in perfecte conditie gekocht van @Ziggy
Het contact vanaf het eerste moment als zeer prettig ervaren. Het horloge is exact zoals beschreven en weergegeven op de foto’s.

@Ziggy heeft de moeite genomen om halverwege samen af te spreken, dit onderstreept zijn flexibiliteit om samen tot een goede deal te komen!

1 like

Horloge verkocht aan @Ziggy , lekker vlot verlopen en fijn contact . aanrader, zo mag het altijd gaan.

1 like

Een prachtige Presage van @Ziggy overgenomen. Snel tot een deal gekomen, fijne communicatie en bereid mee te denken met wat kleine hobbels op de weg. Kortom, ik kan dit forumlid alleen maar warm aanbevelen. 10/10

1 like

Bandje overgenomen van @Ziggy. Dikke prima, kon niet eerder in huis zijn. :teddy_bear::teddy_bear::teddy_bear::teddy_bear::teddy_bear: 5 teddyberen, want sterren zijn saai :facepunch:

1 like

Horloge verkocht aan @Ziggy. Bedankt voor de vlotte communicatie en betaling!
Veel plezier met de Timex :slight_smile:

1 like

Bandje overgekocht van @Ziggy. Eerlijke prijs, goeie communicatie en snelle verzending!

1 like

Horloge overgenomen. Vlotte communicatie en snelle verzending. Heel prettig om zaken te doen.

1 like

Deal gedaan met @Ziggy, erg tevreden over! Goede communicatie, netjes verpakt en snelle verzending. Aanrader!

1 like

Zeer snelle en duidelijke communicatie - perfecte levering zoals beschreven :grinning:

1 like

Mijn Rolex OP verkocht aan @Ziggy
De deal was super snel rond geen moeilijk gedoe,gezellige vent :+1:

1 like

Omega Speedmaster 2021 gekocht van Ziggy. Probleemloze transactie.

Aanrader👍

1 like

Rolex OP gekocht van Ziggy.
Vlotte en duidelijke communicatie en een mooi eerlijk persoon.
Ivm met de kerstdagen wilde ik hem graag ervoor hebben, en ondanks de afstand
was ik gister avond laat nog welkom en gastvrij ontvangen.

Ik raad Ziggy zeker aan en nogmaals dank voor het ontvangst en gezellig gesprek.

1 like