Haha oke ja nee, dat lijkt me geen hele accurate inschatting in dit geval. Als je vervolgens op ‘browse listings’ drukt zie je verschillende advertenties op verschillende platvormen, die gene die eruit springt is in dit geval een Hamilton Khaki X-Wind Limited Edition van 1900 USD. Het helpt om specifieker te zoeken op bijvoorbeeld referentienummer. Hoeveel Hamilton Khaki’s zijn er?
Voor je het weet zit je dan in het gevang omdat je losse klauwtjes hebt, dus los van z’n uiterst matige hip-hop zou ik al “nein” zeggen.
Alles is handel.
Daar doe je het toch voor? Zo niet, dan weet ik niet of dit forum de juiste plek is.
De eigenaar wil hier geen winstbejag zien.
Wat nu volgt is leuker in een breed Urker accent: “Een miljoen miljard”
Toch maakt Hamilton maar zo’n 250.000 horloges per jaar, dus zijn ze de facto schaarser dan de horloges van sommige luxe-merken.
ik heb dus echt geen idee hoe dit zou klinken, maar ga zo aan het YouTube’en voor voorbeelden.
Ik doelde met m’n vraag meer op verschillende types Khaki’s. Als je op de site in de zoekbalk Hamilton Khaki intikt zoals @sj44k heeft gedaan, geeft ie bovenaan de collectie weer en eronder specifieke types.
Daarom zeg ik ook “een miljoen miljard”. Er zijn zoooo veeeeeeeel Khaki’s (geweest) dat je soms door de bomen het bos niet meer ziet.
Ik ben op het moment fan van de titanium versies, maar ik denk dat die 1800 Euro versie toch echt de mechanische chronograaf is:

Wel tof dat de Hamilton zelfs in games (khaki field titanium) verkrijgbaaris. Past wel helemaal
In de vibe van farcry 6 wat mij betreft ook een goede manier van reclame maken!
Kut, helemaal vergeten! Die moet ik nog kopen, nu ik het weer zie. Giancarlo Esposito als dictator. Prachtig.
Leuke, en vooral grote game! Vermaak me er nog altijd prima mee👌🏻
Denk ik toch echt een investeerdersforum vraag denk ik. Op de Rolex categorie leden na zijn de meesten hier vrij blind voor als horloge liefhebber.
Hamilton is zéker een mooi merk.
Het is ook een mooi idee om Hamiltons te verzamelen die in films zijn voorgekomen, dan heb je dus een duidelijk thema 
Is al een paar keer gezegd, bijna alle merken schrijven al behoorlijk af als je er de winkel mee uitloopt.
Probeer ze “gebruikt” te vinden, dan is de afschrijving voor de eerste koper geweest, en heb jij een mooie deal…
Deze Interstellar set komt overigens binnenkort te koop wegens inkrimping van de collecte en veranderde interesse, volle bak garantie en de eerste afschrijving is voor mij 
Je bent liefhebber of investeerder, de eerste groep kom je gelukkig het meest tegen op dit HF.
Nee hoor, dat valt wel mee. Leden op het forum trekken graag snel een conclusie. Het liefst iets waar je lekker op kan zeuren en zaniken.
Het komt geenzins uit je tekst naar voren dat je er in staat als handelaar en het is volkomen logisch dat je ergens bewust bent van je uitgave (en de eventuele waardeverlies). Je hoeft immers niet alleen horloges te kopen die flink afschrijven om liefhebber te zijn.
De sleutel is 2e hands kopen. Veelal kan je het horloge goedkoper oppikken, heeft de eerste eigenaar al flink afgeschreven en hoef jij je minder druk te maken.
Hamilton is een mooi merk, maar schrijft na een aankoop in de winkel best wel af. Na 2e hands aanschaf valt dit reuze mee.
Waar blijven die likes?
Citaat van het jaar wat mij betreft 

Ja en nee… alles wat je mooi vind is collectiewaardig!
Handelwaardig? Zijn maar een paar merken/horloges…
Dit moet je zien als hobby! En een hobby mag wat kosten!
Het probleem is, hebben we het over Rolex… listprijs bij een AD, lange levertijd. Op de vrije markt, betaal je de “marktprijs”. En is het horloge eigenlijk weer alleen collectiewaardig!
Dus gewoon lekker kopen wat je wilt, en je later zorgen maken mocht je het een keer willen verkopen!
Ja ik dacht hetzelfde maar ik dacht ik benader hem even aardig 
En dan adviseer ik nog dat je het beste via het forum kunt kopen, dat is veilig
Of bij bij het forum bekende handelaren.
De ervaringen kun je nalezen in het sub forum "ervaring met verkopers.
Bij Marktplaats moet je voorzichtig zijn, ze vragen vaak de “hoofdprijs”
Als jij straks TL2 hebt kun je hier zelf verkopen 
Horlogewereld is één woord, sorry deed pijn aan mijn ogen.