Zijn de nieuwe uurwerken van Rolex minder robuust?

De laatste tijd hoor ik om me heen meer klachten over nieuwere Rolexen, en dan met name de uurwerken. Lijkt wel of ze minder robuust zijn dan eerdere generaties. Laatste voorbeeld, een wat onduidelijke foto omdat ik hem uit een filmpje heb genomen van een Sub met een ratelend geluid dat bij de rotor lijkt weg te komen.

Herkennen jullie dit? Want dit doet Rolex geen goed natuurlijk.

2 likes

Rommel is 't!

16 likes

Ja Rolex is het helemaal kwijt

2 likes

Zal wel meevallen ik hoor niets op de foto :joy:

20 likes

Ja ik mag kennelijk geen film posten…

Ik verdenk Rolex ervan dat ze er een quarts in proppen.
Serieus, ding is muisstil en je voelt geen rotor of niks.
Om geen slapende honden wakker te maken duwen ze zo nu en dan een rotte automaat in een willekeurig horloge. Deze gaat stuk, absoluut.
Deze gaat Instagram en YouTube op. Zo blijven we geloven dat ze te dure automaatjes in hun kastjes schoppen.

Ze beflikkeren ons gewoon die doerakken uit Zwitserland .

7 likes

Zoals? Ik ken bijvoorbeeld weer niemand die binnen de garantie termijn eens terug moest met z’n Rolex en ik ken 1 iemand met een Porsche Panamera en de ene na de andere storing verschijnt in het display. Alle Porsches zijn ruk.

3 likes

In elk geval haalt het niet uit. Hun marketing is ijzersterk. Al stoppen ze er gebruikte miyota’s in, kopen doen mensen ze toch wel. :clown_face::clown_face:

5 likes
2 likes

Is het wel een echte?

1 like

Slecht hoor! Gelukkig heb jij zo’n robuuste oude. Let op! Die worden nog eens geld waard! :+1:t2:

3 likes

Ja als je zo loopt te shaken dan gaat zelfs een Steinhart naar de haaien…

Beetje Rolex zwartmaken… tsssss zo kan ik het ook.

3 likes

Of een Squale?!?!

5 likes

Kroon uitgetrokken?
Kast van een 116610 maar geen RRR rehaut?

2 likes

Nee. Die zijn duurder en dus VEEL beter .

Ze zijn duurder omdat ze de bewezen Rolex uurwerken gebruiken.
Goed spul hoor. Niet die huidige zooi en/of sneaky quartzen.

1 like

Ik heb het filmpje nu een keer of 10 gezien en ik ben echt geschokt. Ik denk dat Ik toch voor een Ginault Ocean rover ga; Terwijl ik net weer bezig was met een Kermit/Hulk.

5 likes

Niet te veel schudden! Voor je het weet …

15 likes

:joy:

1 like

@Phoenix.bas kan je daar aan helpen geloof ik. Een Hulk dan he.

2 likes

Ja die was wel scherp geprijsd ja!