Zijn deze prijzen iets té goed of niet? (HK)

Ik sta mij nu voor een raam te vergapen in Hongkong (Kimberley Road, TST) en een paar dingen springen mij in het oog - zelfs achter een raam met 15 B&R’s en twee hele planken vol Paneraii:

Sorry voor de hele dump maar dit gaat sneller - en is vooral leuker - dan alles overtypen… maar, belangrijker, na alle verhalen over weinig voorraad bij Rolex e.d. voel ik mij een beetje een ongelovige Thomas bij zulk “in your face” aanbod tegen, volgens mij, hele goede prijzen (alles delen door 9,5), vooral voor de Navitimer.

Zaak lijkt redelijk legitiem te zijn (Union Classic watch) maar toch. Wat denken jullie? Waard om eens naar binnen te gaan? Heb nog nooit gekocht in deze prijsklasse maar ik hik er al een tijdje tegenaan!

6 likes

Ga maar naar binnen en tracteer jezelf op iets moois.

2 likes

Lijkt mee geen full set… denk dat deze prijs dan niet super scherp is mi.
Wel een hele sloot aan voorraad daar inderdaad :heart_eyes:

1 like

Dat sowieso, alleen al om te kijken. Bij terugkomst dien je er belasting over te betalen, voor zover ik weet. Dan pakt het wellicht minder gunstig uit. Maar het verhaal blijf je houden. :slight_smile:

Serieus Siedo…? :shushing_face: Ik zou m mooi in een dode hoek vd koffer stoppen

5 likes

Doos etc. apart versturen anders heb je nog een probleem.

Horloge gewoon om doen.

10 likes

Kijk uit hoor, zometeen komen de regelneefjes weer…:slight_smile:

Mag hopen dat het geen fullset is die Navitimer, anders is die van mij gelijk gedevalueerd haha. Is Old Navitimer A13322 zo te zien.

Zo te zien niet… anders hadden ze dat er wel bij gezet daar die vlugge Hongkong Chinezen. Mijn ervaring is dat er opvallend veel “niet full sets” te koop liggen in de talloze horlogewinkels daar

1 like

Zou eerder op zoek gaan naar wat kleine (vintage) Seiko shops in die regionen. Vind je vast leukere dingen

Serieus? :thinking:

Uiteraard, hoezo niet?

1 like

Als je een Seikofiel bent ja. Maar ik snap niet dat dit topic weer een Seiko topic moet worden vandaar.

11 likes

Pff excuus hoor was niet de bedoeling. Wat een lange tenen tijd hier op hf zeg

7 likes

Ligt het nu aan mij, of is de folie die om de ‘nieuwe’ tudor zit meer krimpfolie uit de keuken dan het deftige folie uit de fabriek?

3 likes

Viel mij ook al op bij die 116233. Gewoon zelf ingewikkeld denk ik :joy:

2 likes

Mijn ervaring is dat alles fake is uit Azie…

3 likes

Alles? En uit heel Azië?

8 likes

Ah…je hebt dus alles uit Azië gekocht en geconstateerd dat alles fake is…vind ik best knap.

:wink:

12 likes

:joy::joy::joy:

1 like

Vanwaar al dat plastic.