Zijn deze prijzen iets té goed of niet? (HK)

Uiteraard, hoezo niet?

1 like

Als je een Seikofiel bent ja. Maar ik snap niet dat dit topic weer een Seiko topic moet worden vandaar.

11 likes

Pff excuus hoor was niet de bedoeling. Wat een lange tenen tijd hier op hf zeg

7 likes

Ligt het nu aan mij, of is de folie die om de ‘nieuwe’ tudor zit meer krimpfolie uit de keuken dan het deftige folie uit de fabriek?

3 likes

Viel mij ook al op bij die 116233. Gewoon zelf ingewikkeld denk ik :joy:

2 likes

Mijn ervaring is dat alles fake is uit Azie…

3 likes

Alles? En uit heel Azië?

9 likes

Ah…je hebt dus alles uit Azië gekocht en geconstateerd dat alles fake is…vind ik best knap.

:wink:

12 likes

:joy::joy::joy:

1 like

Vanwaar al dat plastic.

Bij dat soort gefolie is het vaak een fake of tweedehands. Maarja, het kan net zo goed legit zijn.

Heb weleens een juwelier in NYC gezien, die al zijn tweedehandse rolex horloges zo in het folie had zitten.

Maar misschien vinden ze dit mooier in China… geen idee wat de reden daar is :joy:

6170 euro voor een Dweller?

Mijn ervaring is dat Hong Kong vrij goedkoop is. Ze verschijnen altijd bovenaan op Chrono24 wanneer je selecteert op laagste prijs.

Hoe het zit met de betrouwbaarheid weet ik alleen niet. Ik heb geen reden om aan te nemen dat ze niet te vertrouwen zijn.

Nou jongens ; "You heard it here first!"
Gooi die Samsungs,iPhones, kleding en je afgeraggde Toyota maar in de prullenmand.
Alles is fake!

14 likes

Dan wordt die eruit gejat.

1 like

Ik kan gek genoeg de ref niet googelen… of ik moet het verkeerd lezen! Dit is normaliter wel een redelijke prijs toch?

Ik heb vrij recent een draadje gezien over “de douane acht dat de BTW op een horloge uit het buitenland al is voldaan / uitspraak rechtbank dat je zonder aangeven mag invoeren” (vergeef mijn klok en klepel even)?

1 like

Dat wil ik wel eens aangetoond zien.:smirk:

Ja ik dus ook. Geen idee hoe het namelijk in de praktijk echt zit.

1 like

Absoluut wel,en zeker als het een nette complete set is.
In het blauwe gedeelte staat er een 2015 set voor 10K

1 like