Zijn er meer HF members die een afdruk van hun favoriete horloge op kantoor hebben staan of hangen?

Nope

2 likes

Nee, geen print, maar mijn buroblad liet lange tijd de Mido Guggenheim zien en mijn telefoon vd zaak laat een ander super Mido zien.

4 likes

Lijkt wel een Gerber.
image
:smiley:

1 like

Nee, dat is een Jonagold.

12 likes

hijdebandje! :rofl:

1 like

:thinking:

1 like

Ik heb geen zin om een foto te maken van het handboek tenuevoorschriften. Fuck it…

Twee keer per jaar, beste Peter.

1 like

Eindbaas!

1 like

Man kerl.

Waar is die tijd gebleven dat je met glanzende neusjes op appel moest staan? 2 keer per jaar je schoenen poetsen… smeerderd.

Blijft de vraag overeind waarom je in hemelsnaam in een camo broek en op kistjes op kantoor moet rondlopen. Jullie nemen jezelf echt heul serieus of niet :joy:

9 likes

Minimaal 2x is toch 2x maximale effort. Het is wel goed zo.

1 like

Hoe wil je het anders doen daar? Met een zijden camo stropdas kun je ook niet voor de dag komen :smile:

3 likes

Omdat het er tof uit ziet Ide.

4 likes

Omdat dat fucking cool is!? :sunglasses:

Ik zal bij ons op kantoor ook eens voorstellen dat alle stoere mannen in uniform op het werk verschijnen…:innocent:
(of ik ga bij Zulu op kantoor solliciteren! En dan wil ik een Glock! (+ baby Glock voor op mijn rechterenkel)

Anyway…ik ga de was maar eens vouwen…ik ben parttimer :stuck_out_tongue:

5 likes

Ah kijk. En dan vraag je je af waarom er geen Rolex eypo’s rondslingeren in huis. Bikkelen prinses, ga maar naar de pedicure als er een nagel afbreekt :woman_astronaut:

2 likes

:joy:

3 likes

Je bent toch geen 16 meer of wel. Grow up. Man man man. Ze zitten op de financiële administratie bij Johma toch ook niet met een wit schort aan en een haarnetje op of wel. Zo boos. #handavincistyle

8 likes

Zo stoer.

4 likes

Als je wat knoeit zie je het minder goed. Handig wanneer je binnen 3 minuten je avondeten naar binnen moet schuiven. Ook hoef je nooit te strijken en heb je nooit keuzeproblemen voor de kast ‘s ochtends. Altijd hetzelfde aan en lekker ongestreken kliederen op kantoor. Dat moet jij ook wel kunnen waarderen. :rofl:

2 likes

Hier ook geen blitse achtergrond! Wel hard aan het werk…

18 likes