Zijn er meer HF members die een afdruk van hun favoriete horloge op kantoor hebben staan of hangen?

Kijk, dit zijn nog eens praktische toepassingen.

Mijn Egyptische katoen is in twee minuten klaar, dus dat is geen argument.

Nee man.

Dat dan weer wel natuurlijk. Toch eens overwegen om bij Defensie te solliciteren.

#jemoethetmaarwillen

1 like

Nah iets minder bikkelen is prima; ik had altijd wel geld maar nooit tijd!
Nu zijn de prioriteiten verschoven; de zorg en huurtoeslag is al aangevraagd. :see_no_evil:

En bescheiden als ik ben neem ik wel genoegen met een Saffieren Speedy in plaats van een Rollie zoals jij :stuck_out_tongue:

1 like

23 likes

Yes please. Evacueer mij naar een warm zone.

7 likes

Same shit. Zolang je je zaken goed aanpakt. En het hoeft niet meteen he? Ik had oorspronkelijk het spaardoel tot 06-2019 staan.

:joy:

1 like

Here we go again :joy::joy::ok_hand:t2:

1 like

Ik denk dat een grijze muizenoutfit zoals jij aanhebt inderdaad betere camo zou zijn voor op een kantoor. Blend into your surroundings.

2 likes

Ho ho. Ide gaat de deur niet uit zonder dat hij piekfijn gekleed is.

Dat zijn geen tattoo’s, een NY ERA pet achterstevoren op en een houding van likmevestje, maar dat is Egyptisch katoen, 22 momme zijde om de bips en gepoetste glansneusjes op de schoenen. Even rustig he.

2 likes

Bijna goed.

Maar dan zonder dat rare tasje natuurlijk. Ik heb gewoon een cognackleurige vintage dokterstas, dat spreekt voor zich.

3 likes

Kijk daar ga je al. Ik heb een Nintendo rugtas :full_moon_with_face:

6 likes

Dat toetsenbord is ook nog gemaakt in de CCCP geloof ik. :joy:

Met de loafers dus?

Daar zul je je lelijk in vergissen. Die dingen zijn op de baai duur zat.

1 like

Ja met de cherry klik

Klopt niet helemaal bij je nickname

1 like

Ik heb wel zo’n hippe leren dure knalblauwe dandytas, mijn collega’s drijven er nog wel eens de spot mee! :sunglasses:

Jij kan hem hebben. :sunglasses:

1 like

Als de Russen binnenvallen kun jij je in elk geval gecamoufleerd opstellen achter de kantoor-ficus.

4 likes

Oh, dáárom is HF vaak zo langzaam… jullie hebben allemaal drie schermen tegelijk aan :joy:

14 likes