Zijn er meer HF members die een afdruk van hun favoriete horloge op kantoor hebben staan of hangen?

Mijn zicht vanop kantoor

5 likes

Gaaf, wat doe je als ik vragen mag?
Vliegvelden hebben mij altijd gegrepen.
De gigantische organisatie, processen en mensenstromen die daar 24/7 gemanaged worden. Daarnaast is het heerlijk mensen kijken als je zit te wachten op je vlucht.

Lijkt wel of iedereen een kantoorbaan heeft. :wink:

1 like

Als antwoord op de vraag: Nee.

Maar morgen neem ik deze wel mee naar mijn werk.

Edit: Zo boos, waarom stuurt een medewerker mij een appje.

7 likes

Hoezo 59? Benieuwd naar het getal, niet rond maar zomaar ergens middenin getal.
Ons streven is 55
 als dat mislukt 60.
Als dat mislukt, 60
 60 is de max.

1 like

Gewoon priem. Vlak voor je 60ste stoppen :sunglasses:

Dat komt omdat jij je personeel niet onder controle hebt. Je moet regeren met een iron fist.

2 likes

Ik wil dat ze me bellen als ze ziek zijn. Die angst in de stem horen. Waarom ontnemen ze mij mijn arbeidsvreugde Han?

2 likes

Ik zou even persoonlijk langsgaan. Daar schrikken ze wel van. “Hoi, wat is er aan de hand? Wat kunnen we regelen waardoor je thuis aan het werk kan? Je hebt al 6 uur gekregen om uit te zieken”.

1 like

Ja goed idee. Net zijn vrouw gebeld wat voor een bloemen hij altijd mooi “vond”


4 likes

Ik doe big4 audit, en sinds kort zijn we naar een nieuw kantoorgebouw op de luchthaven verhuisd. Fascinerende omgeving hoor :slight_smile:

2 likes

Ik ben meer een people manager. Een echt mensen-mens. Ik stuur zieke medewerkers dan ook altijd een kaartje:

8 likes

Haha jij bent er zo eentje :smile:

“Oke toegestaan dat je ziek bent, maar ik ga het onthouden voor je halfjaarlijkse gesprek”

4 likes

Welnee! Medewerkers die zich ziekmelden halen dat gesprek niet eens.

4 likes

image

3 likes

karin-dor-beleesik-a-piranha

1 like

Ideaal. Kan je ook nog eens met droge ogen op je LinkedIn zetten dat je een ‘echte bruggenbouwer’ bent.

3 likes

Die @anon50762135EV heeft een slechte invloed gehad op je zo te zien

3 likes

Meindls op het bureau, dat doet maar :grinning:.

Die snelkoppeling van Intramed op het bureaublad gaat het morgen trouwens waarschijnlijk niet meer doen :wink:.

2 likes

:joy::+1:t2:

1 like

Geen afdruk van je favoriete horloge, maar wel van je tanden???

3 likes