Zijn er meer HF members die een afdruk van hun favoriete horloge op kantoor hebben staan of hangen?

Ik ben een zelfstandige creatieve duizendpoot in een web die graag bruggen bouwt maar als het moet ook een echte teamplayer die mensen in hun kracht zet en van aanpakken houdt. Hierbij heb ik geen 9 tot 5 mentaliteit.
.
.
.
.
.
.
Ben ik aangenomen?

4 likes

Als jij zorgt dat iedereen ā‚¬0,50 op het schoteltje legt na het toiletbezoek, dan ben je aangenomen.

3 likes

Helaas, wij zoeken iemand die ook nog ā€˜hands onā€™ is. So closeā€¦

2 likes

Dan moet je de toiletten ook poetsen. ā€˜Hands onā€™

1 like

Wat zijn dat voor boots?
Ik zoek een paar stevige stappers.

Grt.

Ass up, face down, noemen we dat in mijn vakgebied.

2 likes

Wat hip. In mijn vakgebied noemen ze dat nog gewoon secretaresse.

4 likes

Nee, ik heb geen bureau of kantoor. Al mijn horloges ben ik blij mee, zijn allemaal grails, dus als ik even wil kijken, kijk ik naar mijn pols. Dan weet ik waarvoor ik werk en dat geeft mij dan weer genoeg motivatie om door te gaan.

Of stagiair. Bite the pillow, boy! Iā€™m going in dry!

2 likes

Je werkt voor Gazprom?

2 likes

Meindl. M1 of M2. De oude kisten oftewel gevechtslaars m90 van voor 2010 zijn de beste stevige stappers die ik ooit heb gehad. Goede steun, redelijk ademend en niet kapot te krijgen. Wel een slechte demping. Bij de huidige kisten is het precies andersom.

1 like

Okay, dank ik zal daar eens naar zoeken.
Ik heb nog wel de oude leren kisten 265M maar die vind ik nu te zwaar
geen demping en weinig grip.
Thnx!

Kunt ook naar magnums kijken. Dingen lopen als sneakers.

1 like

Op de oude kisten kon ik juist geen hele dag lopen, dat is met de Meindl M2 echt geen probleem, zitten als pantoffels :grinning:.

Dat is de maat :wink:.

1 like

Zoek eens op Marktplaats naar de Meindl M2. Er zijn altijd wel militairen die ze uitgedeeld krijgen, maar niet gebruiken en voor een redelijk bedrag aanbieden. De civiele uitvoering kost ā‚¬280.

1 like

Ja, ze vallen groot :grin:

Valt wel mee toch, is 41-42.

1 like

Haix trekker pro, onder de ā‚¬200,- :+1:

1 like

Brugwachter heerlijke baan. :ok_hand:

1 like