Zijn er meer HF members die een afdruk van hun favoriete horloge op kantoor hebben staan of hangen?

Officieel voorschrift? “U moet u laarzen…”.
Als dat al niet eens meer correct kan, kan je het toch ook niet serieus nemen?

2 likes

Gebruiksinstructie. Serieus nemen? Een vrouw moet je serieus nemen, defensie niet.
Tenzij de poep de ventilator raakt. Dan kun je ons best wel serieus nemen. Maar ook alleen dan.

2 likes

Ja sorry Buck. Oprechte excuses voor het gebrek aan tederheid. Maar je stageverslag sloeg natuurlijk ook nergens op!

1 like

Ik kan me best voorstellen dat men serieus uit jullie buurt moet blijven als er poep door je ventilator vliegt! :rofl:

Anderszijds kan je ook door defensie flink genomen worden (AOW-gaten, vieze verf en roestige ammo om maar wat te noemen).

2 likes


Niet iédereen :joy:
(On topic: nee geen foto van horloge) :rofl:

Dacht al dat ik de enigste was die werkt :smile::wink:

Mijn favoriete horloge draag ik gewoon, onder het motto: liever één favoriet horloge om de pols, dan tien foto’s ervan op m’n bureau

Wat doet die machine en waarom is alles zo vies daar? :smile:

Hele oude (jaren ‘80) omgebouwde CNC kottermachine. Zonder beplating oid wat ze tegenwoordig hebben dus ja alles onder de olie en koelwater :yum:

1 like

Ehh… oke, bedankt voor je antwoord.

(:question:) :smile:

3 likes

Belachelijk dat mensen niet meteen links plaatsen naar relevante wiki pagina’s en YouTube filmpjes! :joy:

2 likes

Dit is het enige klok achtige op mijn werk. Kan je gelijk zien waar ik werk.

1 like

Academisch ziekenhuis Groningen

Zo ongeveer ja :slight_smile:

Bij ons op mijn kantoor

2 likes

Zeker wel!

2 likes

Helpt het bij de stoelgang? :wink:

Zeker…als je een nieuwe Daytona koopt is het toch weer een tijdje ‘dun poepe’

1 like

Het tegelwerk is slecht symmetrisch verdeeld. Kleine stukken in de hoeken. Is nu begonnen met midden muur= midden tegel. Had moeten zijn: midden muur = voeg ( op de achterwand ten minste) :wink::joy:

1 like