Zijn er nog meer wachtenden op een pakket uit de UK via Royal Mail?

Hoi medeforumleden,

Zit al geruime tijd te wachten op een horloge (pariculiere aankoop) vanuit UK via Royal Mail. Ligt sinds 30-11 ergens in NL. Zijn er meer wachtenden op een pakket uit de UK?

Groet,
Michael

3 likes

Sinds 30-11 is absoluut niet best.
Ik zou er even achteraan gaan en eventueel kijken of je het ergens kan ophalen.

2 likes

Nieuws niet gevolgd?

5 likes

Nee, natuurlijk niet

2 likes

Er zijn ook een hoop wachtenden op een familielid of werknemer uit de UK. :upside_down_face:

12 likes

Wacht jij nog steeds op een nieuw familielid uit het Oostblok?

9 likes

Yes, sinds 24-11. Zou al overgedragen zijn van Royal naar PostNL.

PostNL heeft een onderzoek gestart, maar ik verwacht weinig van hun klantenservice. Dat bedrijf staat bij mij op dezelfde hoogte als een opgedroogde cumvlek.

Anyway, ik denk dat het pakketje midden januari gewoon afgeleverd wordt. Eventjes geduld dus!

5 likes

Ik heb ook een kleine zending (kroontje) die al sinds 6 december in NL ligt. Krijg wel allemaal nutteloze post, maar wat ik echt nodig heb duurt eindeloos :grinning:

2 likes

Haha, nee die kinderen mogen mooi daar bij moeders in Banja Luka en Zabljak blijven.

2 likes

Bij staat de tracking sinds 7-12 op ā€œItem has left the overseas International Processing Centreā€. Dus nog niet hier aangekomen.

1 like

Werkt dat goed ja? Via de UK laten komen om de invoerrechten en BTW en zo te omzeilen met die Japanse pakketjes? Vraag het voor een vriend.

6 likes

Zondag in de UK iets besteld. Vandaag aangekomen met DHL. Had ik dan ook weer niet verwacht

3 likes

Ik ben e-global niet :innocent:

3 likes

Wacht zelf ook op een pakketje uit het buitenland dat als sinds 30-11 in een post nl sorteercentrum ligt.:pensive:

1 like

Die blijven vlot.

3 likes

Yep zit ook nog te wachten op een pakketje maar wanneer dit komt is een grote vraag. Ligt nog bij de post in de UKā€¦

1 like

Je zit ze qua verzonden pakketjes per maand anders aardig op de hielen. :joy: En qua ontevreden klanten.

6 likes

Mijn pakket was 12 december verzonden en gisteren ontvangen. Status overigens niet geupdate :expressionless:. Maar de buit is binnen, succes met wachten.

Dit was overigens aangetekend verzonden.

2 likes

Sinds 3 december in NL maar nog niet in zicht, kadootje van Nite Watches

1 like

Ik las URK. Had alsnog gekund natuurlijk, ongeveer net zo chaotisch momenteel.

8 likes