Zijn er nog meer wachtenden op een pakket uit de UK via Royal Mail?

Ik denk Nite dat die nog komt.

6 likes

Oh ja, stom. Vanmorgen heb ik ook wat besteld bij cousins en voor standard mail gekozen.

Dat gaat natuurlijk niet voor februari aankomen.

1 like

Hier hetzelfde, wacht al maanden op een bandje. Benieuwd of ik het nog ga krijgen. Zou opnieuw verstuurd worden deze week maar dat zal ook niet best gaan nu de tunnel dicht is.

1 like

Gaap

5 likes

Ik heb een bandje 6 weken na de geplande datum gekregen vanuit de uk. Ik had hem al opgegeven eerlijk gezegd :wink:

1 like

Gelukkig niet de enige hier. Als horder heb ik genoeg om om te doen, maar hopelijk komt de wiite bus met schade nog een keer langs om het bij de buren af te leveren. Pakket is verzekerd, maar het is geen nieuwe. We wachten met geduld, schijnt een schone zaak te zijn. Iedere keer neem ik voor om geen horloges op afstand te bestellen, maar tuin er elke keer weer in. Zijn er nog andere hobbies?

Oh dan heb ik nog even. Zit nu bijna 5 weken te wachten :joy:

1 like

Ik heb ook wat besteld en staat sinds woensdag op de status “Item has left the overseas International Processing Centre”.

In mijn geval zijn het wat onderdeeltjes voor mijn mountainbike maar als ik dit lees kan ik deze maar weer beter in elkaar zetten en nog even met slechte lagers en kapotte steekas doorfietsen.
Wie weet hoe lang het nog gaat duren … zucht …

2 likes

Ik laatst ook, binnen anderhalve week binnen :+1:

2 likes

Ja, ik ben afwachtend op een gouden dress horloge uit de UK

1 like

Bij mij op de app staat ook nog deze melding. Ben benieuwd hoe lang dit gaat duren. :sweat_smile:

1 like

Ik zit al sinds begin december op een kroontje uit Frankrijk te wachten.
Idd de melding wordt zo spoedig mogelijk afgeleverd, ooit, misschien over 3 jaar of zo de post @#@#@ :rage::rage::face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth: en meer heb ik er niet over te zeggen

Oh echt? Nou, dan hoop ik maar dat de mijne ook meevalt. Thanks!

1 like

Yep, twee zending vanuit UK onderweg.

De ene sinds 3-12 geen beweging en de ander 9-12.

Toevallig vandaag gebeld met PostNL en beide liggen bij de douane. Waarom wist PostNL medewerkster ook niet aangezien UK zending op zich niet langs douane zouden hoeven.

Overigens kan ik zelf dus niet zien dat zendingen bij douane liggen maar PostNL kon dat dus wel zien.

1 like

één zending, nooit gekregen

1 like

Michael, vorig jaar een horloge gekocht in de UK. Ook via Royal Mail verstuurd. Maand onderweg geweest. Drama. UIteindelijk komt hij aan de deur :slight_smile:

1 like

Yep, sinds 11 december “left the UK”… :roll_eyes:

Ben ook aan het wachten…op een zending uit de UK…royal mail!
1e keer gebeld…reactie postnl: het pakketje is binnengemeld en wordt morgen bezorgd…u kunt het gewoon volgen in het systeem. Vervolgens zelf geprobeerd …lukte dus niet…
Volgende dag…2e keer gebeld…reactie postnl: meneer we kunnen het niet bezorgen want er staat geen adres op het pakket…zal waarschijnlijk teruggestuurd worden… huh wtf hoe dan!!! Als u geluk heeft wordt het gewoon bezorgd…wat!??
2 dagen later…nogmaals een belletje gewaagd…reactie postnl : nee hoor meneer…het komt met de brievenpost…de postbode neemt het mee…huh…op zijn fiets? Past niet eens door de brievenbus…of überhaupt in zijn fietstas…is aangetekend verstuurd!!.. oww dan geven we het wel aan de buren…
Viel mij trouwens wel op dat de postnl medewerkers heel relaxed aan de telefoon waren en ook een tropisch accent hadden…

Ik wacht het wel af…des te leuker is de verrassing!!!

1 like

Zijn wel de 2 meest treurige plaatsen in de hele Balkan. Hou je überhaupt wel van ze :stuck_out_tongue:

1 like

Love is overrated. :sunglasses:

1 like