Zijn er nog meer wachtenden op een pakket uit de UK via Royal Mail?

10e verzonden…in een Kroatisch dorpje…
Van 12 tot 19 even stil… en dan ineens in Nederland.
Gisteren bezorgd door PostNL. :+1::+1:

1 like

Of als een dief in de nite.

1 like

Yes, op 3-12 in nl aangekomen bij post.nl en toen werd het stil.
Iets met een onderzoek op starten enzo, zal wel niet meer voor kerst 2020 worden. De hoop is voor kerst 2021 :sunglasses:

1 like

Bij mij zijn ze ook een onderzoek begonnen na 4 verschillende dames aan de lijn te hebben gehad met allen verschillende beloftes. Afwachten dan maar.

Op 26-nov onderdelen besteld bij Cousins UK, op 27-nov verstuurd en op 29-nov in NL aangekomen… Daarna stilte.
Ik kan vanaf morgen reclameren, omdat Royal Mail een periode van 27 dagen aanhoudt hiervoor. Maar als ik het zo lees, denk ik dat het pakketje over een tijdje ineens weer in beweging komt …

2 likes

9 december glaasje besteld bij Cousins, 17 december in de bus. Was bubbelenvelop, Royal Post. Valt niet onder de noemer pakket, denk ik.

1 like

Ik vraag mij eigenlijk af hoe ze producten die nog dit jaar werden aangekocht maar pas in januari binnenkomen zullen afhandelen.

1 like

Dat onderzoek bestaat vooral uit wachten

1 like

Dat vraag ik mij dus ook af

1 like

Royal Mail International tracked op 17 dec verzonden en vandaag binnen, geen enkele tracking update gehad na die van LANGLEY has processed.
Een vorige zending vanuit UK heeft er ruim 3weken over gedaan dus er valt weinig van te zeggen.

1 pakket met DHL naar de USA heeft r 6 weken over gedaan zonder updates, en op mijn dhl nl account staat nog steeds dat hij naar mij retour gezonden is :sweat_smile:
Het moet daar een chaos van jewelste zijn…

1 like

Een grote puinhoop bij alle postbedrijven, gewoon wachten tot de 3e week januari. Veel meer kan je ook niet doen, ze hebben ook geen tijd om klachten te behandelen😂

1 like

Zucht zucht zucht

Wat dacht je van CousinsNL :stuck_out_tongue: gegadigden? al die afhankelijkheid… distributie vanaf hollandse bodem!

1 like

Vandaag een zending ontvangen die 11-12 vanuit UK is verzonden.

Wacht nu nog op een zending die 30-11 is verzonden.

1 like

Same here… kun je veel van zeggen, maar tijdig is ie niet…

1 like

Gedeelde smart…

Ik wacht op meerdere pakketten uit UK maar allemaal zonder tracking. Eentje eind nov verstuurd, een begin dec en een half dec.

Overigens wacht ik (en een vriend van me) ook al weken op een pakketje uit Zweden.

Allemaal geen horloges maar platen.

1 like

De mijne is inmiddels binnen uit Engeland (royalmail) Via de chat vragen ze om je gegevens…werkt sneller. Ze zien je geschiedenis en je pakket. Mijn advies is om dan gewoon elke dag (of om de dag) bellen, je krijgt toch steeds een ander aan de lijn. Meestal zetten ze het buitenlands trackingnummer om naar een 3s…nummer…dat lukte bij mijn pakket niet om onduidelijke reden. Zij kunnen in ieder geval wel zien waar het is…
Ik heb het in ieder geval na 4 dagen achter elkaar bellen maar laten gaan. Vervolgens was het pakket bij de buren achter gelaten…moest er eigenlijk voor tekenen (verhoogd waardepakket) dat heeft postnl of de pakketbezorger maar een beetje losgelaten i.v.m. corona denk ik. Er is dus hoop…

1 like

Van PostNL?

Klopt of via twitter dat werkt prima

1 like

Is wel geen horloge of aanverwant artikel maar ik kreeg pas vorige week een setje luidsprekerkabels afgeleverd dat ik begin november had besteld. Een maand na de geschatte leverdatum!

Ik had de hoop al min of meer opgegeven en was al aan het mailen met de leverancier.

nee maar had wel andersom een week vertraging met verzending naar de UK.