Zijn er nog meer wachtenden op een pakket uit de UK via Royal Mail?

Ja…werkt goed!

1 like

Sinds gisteren is er ineens beweging en zou het pakketje gisteren door PostNL zijn ontvangen (?), terwijl het daar al een maand ligt. Volgens de T&T wordt het vandaag geleverd. Zou lekker zijn zo aan het eind van het jaar.

1 like

Cousins: 11 december “left the UK”, daarna geen informatie meer. Verscheen de 22e in mijn postnl app en de 23e bezorgd.

Same here… vanaf 26-11

Ik wacht ook op een pakketje, vanaf 14-12 is de status ’
Netherlands, Item has left the overseas International Processing Centre’.

Geluk bij een ongeluk: Omdat er nu een Brexit deal is komen er geen import tarieven. Anders hadden we allemaal alsnog BTW en invoerrechten kunnen gaan betalen.

Dat komt er toch sowieso, deal of geen deal?

Er is echt geen enkel geluk bij deze deal. Het wordt alleen maar duurder om te importeren.

Ik had me nog niet ingelezen, maar dat is mooi K. Had verwacht dat er wel wat over afgesproken zou worden.

Dan maar een vliegticket kopen en langs de douane smokkelen als je een nieuw horloge wilt :wink:

Ik had hier 9 dagen geleden ook mijn ervaring geschreven (kleine fietsonderdelen … beetje off-forum maar wel relevant) dat mijn pakketje sinds 16 dec. “Item has left the overseas International Processing Centre” en sindsdien geen update tot gisteren.
Gisterenmiddag was de status bijgewerkt tot “Arrived at delivery office NLAMSA” wat suggereert dat die ergens in Amsterdam is.

De link op de RoyalMail site voor het verder tracken van mijn zending bij mijn lokale vervoerder kom je bij de hoofdpagina van PostNL uit.
Vanmiddag de deurbel … het pakketje is binnen maar door TNT afgeleverd in een kartonnen TNT envelop.

Hoe dan ook ben ik blij met de levering … kan ik van het weekend weer mountainbiken :grin:
Waren voor mij essentiele onderdeeltjes :face_with_monocle:

2 likes

Verkeer andere richting (woonachtig UK)

Mijn vriendin zit hier zelf ook al sinds Black Friday op een klein pakketje te wachten. Achja, zal vast wel ooit aankomen.

Vandaag zelf ook iets op de post gedaan, verwachte aankomst dinsdag

DPD leveringen en parcel2go zijn ook een drama.
Volgens tracking ‘return to sender’, deze weet van niets.
Ik kijk het nog een paar dagen aan, dan vraag ik mijn geld terug.

Wel zonde, gaat om een LE Presage Frozen Margarita.

1 like

Ja pakketje was op 24 -12 bij het UK kantoor van eBay aangekomen …daarna niets meer van vernomen.Vandaag 30-12
een indringende mail verstuurt naar eBay …de zaak is vlot getrokken ,de boel is gelabeld en kan vertrekken zodra het de afd Verboden Goederen is gepasseerd :wink: …ik ga er vanuit dat BTW etc nu niet meer van toepassing is …voor 1 januari 2021 in en uit geklaard…en daar ging het me om …we gaan het zien …5 januari verwacht aan te komen …ik heb de eerste aanbiedingen met de de verwachte belastingen al voorbij zien komen …ga er maar vanuit dat er Nederlandse belasting betaald moet worden …Japanse horloges worden immers niet de UK gemaakt ,Een ticket kopen En een leuk trapje maken naar …is zo gek nog niet.

1 like

Ach ja, ook bij de beste verzenders gaat er wel eens wat fout. Vandaag de hele dag op een express-zending gewacht, niemand gezien… Die verwacht ik gewoon maandag wel weer…

Ik gun nu iedere pakketbezorger een paar vrije dagen, want ze hebben ongetwijfeld alle 99% procent hun stinkende best gedaan om alle pakketten te bezorgen. Want dat mag ook wel eens gezegd worden…
Hoe graag ik mijn pakket ook voor het nieuwe jaar zou willen hebben, zo belangrijk is het niet…

2 likes

Gisteren mijn pakket uit de UK ontvangen van 4 december. Maar de items waren niet goed. Dus een maand gewacht voor niks :expressionless:

Hey, same here. Zit al lange tijd te wachten en ben maar gestopt met bestellen…

1 like

Ach, met vaccineren zijn we ook al niet zo vlot, geef Postnl nog een paar weken de tijd :innocent:

Ik zit met niet al te grote zorgen te wachten op een bezel en bandje voor een G-Shock van Tiktox die afgelopen donderdag op de post geooid is aan de noordkant van Londen. Het past door de brievenbus en zal ergens komende week wel een keer aankomen.
In vergelijking, afgelopen maandag had ik een stofhoes voor een joystick besteld in Polen en die is donderdag door UPS bij mij in de bus gegooid. Indrukwekkend snel, maar goed, daar waren de bezorgkosten ook naar (geen zin om daar op te wachten).

Wens je veel succes, ik heb zelf begin november iets besteld en pas gisteren binnen. 2 hele maanden voor een simpel pakketje…gaat nergens over

2 likes

En pakje van Nite is binnen, sinds 3 december onderweg.

2 likes

En dat heeft geholpen denk je :rofl: :rofl:

1 like