Zijn er nog meer wachtenden op een pakket uit de UK via Royal Mail?

En ik wacht nog steeds op een zending van 30 november.

Latere zending al wel ontvangen.

Gen pijl op te trekken dus.

1 like

Dag ,Mark …we gaan het zien …wordt nu in ieder geval van iedere bewegings move op de hoogte gesteld, weet nu de reden waarom er geen enkele transport beweging ,was te constateren ,niets met Corona te maken, helder is waar de aansprakelijk gaat liggen als er alsnog een invoer belastingclaim wordt opgelegd ,daarvoor heb je dossiertje voor nodig …het horloge komt keurig op nu afgesproken tijdsvenster binnen.

Veel succes. Ze zullen vast onder de indruk zijn :sweat_smile:

Ik heb mijn pakje laatste dag van het jaar ontvangen. :blush:

Hier ook snail mail, UK - E is wel een paar km. meer, maar ik weet wel waar ik aan toe ben :smirk:

Door de noodtoestand in verband met het coronavirus kunnen leveringen vertraagd zijn.

Verzonden
Stap 1 - Voltooid - Verzonden ma 14 dec

Onderweg
Stap 2 - Uitzondering - Onderweg

Wordt geleverd
Stap 3 - Gepland - Wordt geleverd

Geschatte levertijd
Stap 4 - Gepland - Geschatte levertijd wo 17 mr

Royal Mail trackingnummer

  • 16 dec 2020

  • 1:04

  • Item Leaving the UK

  • 14 dec 2020

  • 15:07

Verzonden 22 december en vandaag binnen !! Geen tracking info op PostNL of hun International Parcel Tracking, maar wel de exacte aflever melding op de site van Royal Mail Tracking … !!! Wel done Lads .

1 like

Ja ik ook. Geen horloge, maar wel iets dat ik 24 november besteld heb via ebay…
Overigens ook nog een ander pakje uit Japan, ongeveer ook rond die datum besteld. Ligt volgens tracktrace al sinds 4 december bij de post/douane in de haag. Gebeurt me wel echt veel te vaak dit soort dingen. Komt vast wel goed!

Mijn pakketje van 30 november is vandaag gearriveerd.

Zag nu nog wel op track en trace op 31-12 staan dat hij retour afzender zou gaan en daarna weer paar andere scans.

Het is een zooitje bij PostNL maar hij is gelukkig binnen.

Ik zit ook nog te wachten op een pakketje van Cousins, helaas zonder T&T, was op de 14e verstuurd, nog steeds aan het wachten :slight_smile:

Ik wacht (ook) nog steeds. De feestdagen zijn voorbij dus geen excuses meer PostNL, aan de slag!

Ik wacht sinds eind november op een pakje. Is niet met track&trace verstuurd dus het wordt duimen en hopen dat het nog bezorgd word.

En vanochtend zat er een bubbelenvelop van Tiktox, afgetekend op 30 december, in de brievenbus met een band en bezel voor een GW-5000. Het viel allemaal wel mee met het wachten.

Tip, gebruik UPS. Prima te tracken, snel, en kost ook maar een 25 euro hoor. Ik laat PostNL alvast links liggen.

1 like

Dat is een optie als je haast hebt en het verzendbedrag niet hoger is dan de kosten voor het product wat je gekocht hebt.
Voor een horloge van 500 euro of meer zou ik zeggen, ja, 25 euro is acceptabel, voor een horlogeband en bezel van in totaal 18 euro nog eens 25 euro verzendkosten betalen? Nee, minder aantrekkelijk vind ik, dan maar wat langer wachten.

Horlogebandje 30/11 verzonden vanuit UK, 2/1 aangekomen…

1 like

Vandaag gelukkig het UK pakket uiteindelijk na 5 weken wachten door Post NL voor de voordeur gelegd. Je moet erg veel geduld hebben, niet mijn sterkste kant :grinning:

Gisteren mijn pakje met horlogebandjes uit de UK ontvangen. Werd uiteindelijk pas de 21ste verzonden en is hier toch nog sneller dan de strip die via PostNL komt. Straks ben ik nog de laatste Belg die hem ontvangt. :roll_eyes:

1 like

Update van mijn kant over pakketen uit UK:
• 1/12 verzonden, 21/1 ontvangen: 51 dagen
• 31/12 verzonden, 20/1 ontvangen: 21 dagen
• 7/1 verzonden, 20/1 ontvangen: 13 dagen

Maar de winnaar is toch Zweden:
• 23/11 verzonden, 16/1 ontvangen: 54 dagen

Ik heb nog steeds geen idee wat er aan de hand is maar alles is binnen behalve een pakket van 23/11 die me vergoed is door de verkoper.

Maar ik heb liever dat pakketen aankomen dan een refund; super blij met deze plaat :star_struck:

5 likes

Coole design :sunglasses:
Welke plaat is dat?

1 like

Ja, leuk he. Knettergek design die past bij de tripperig muziek van Sonic Boom ‎– All Things Being Equal. Een andere versie is “glow in the dark red” :open_mouth:

1 like