Misschien een opnieuw opgemaakte wijzerplaat?
Edit: klopt natuurlijk niet met de achterkant. Vreemd verhaal
Idd, zie ook mijn eerdere post met benadeel van de mikrolisk database.
Ik vond die Stop2Go altijd heel leuk. Dan loopt de secondewijzer naar de 12, stopt 2 seconden, dan springt de minutenwijzer en gaat de secondewijzer weer lopen. Net als een echte stationsklok.
Weet niet of dat model nog bestaat, maar als ik er eentje tegenkom koop ik die nog een keer.
Mondaine is cool, heb er nu nog 3, had ook een limited Stop2Go, gemaakt van het metaal ( groen ) van de trein maar deze heb ik verkocht. Stond er laatst 1 te koop in het blauw.
Welke is dit? Nog niet eerder gezien
Stop2Go
Leuk model, vooral werd ik getriggerd door de aparte kroon
Deze is echt de mooiste! Echte stationsklok die synchroniseert op de hele minuut.
Klopt, ze worden door Mondaine voor Migros gemaakt, een groot Zwitsers supermarktbedrijf (met daarnaast een bank, een reisbureau, een grote online handelaar, een keten van artsenpraktijken enz).
Niet zo lang geleden hebben ze ruzie gemaakt over het eigendom van het merk M-Watch.
Weet iemand toevallig of de Stop2Go er ook is als mechanisch horloge?
Op de site staat er alleen nog maar een klok met stop2go en die is met kwartswerk
Zou leuk zijn maar nee, dat is mi quartz only en ook logisch
In theorie moet het best mogelijk zijn. Ik heb zelf een horloge met Chezard 7400 uurwerk met seconde morte complicatie wat in de basis er op lijkt.
Prijstechnisch een ander kaliber want niet eenvoudig te maken. Mondaine zit niet in dat speelveld