Zijn er ook platte duikers?

Toevallig ken ik een platte duiker! (Sorry, ik kon het niet laten)

1 like

Haha ja daarom vind ik de Calpyso zo gaaf :blush::raised_hands:t2:

1 like

Door Squale stom genoeg uit het assortiment genomen.

Ja en tweedehands nergens meer te vinden :sweat_smile:

1 like

Twee jaar geleden struikelde je er wekelijks over in het blauwe gedeelte. :wink:

2 likes

In mijn herinnering kun je daar vier jaar van maken. Ik loer namelijk al best een tijdje. :slight_smile:

1 like

Plaats even een zoekertje. Denk dat je wel kans maakt. :smiley:

Ja die krengen gingen toen voor €200-€225 uit m’n hoofd.

1 like

Hij is tweetalig; Japans en Engels. Net even gekeken. Wel zat ik verkeerd qua dikte. Geen idee waar ik die 8,5mm vandaan had, want hij is 9,4mm dik…Toch bijna een millimeter meer dan ik dacht!

1 like

Zuinig op zijn. Hij is leuk :heart_eyes:
En lijkt schaars

1 like

Daar moest ik ook aan denken, die is echt bijna ‘quartz plat’.

Ligt het aan mij of is deze gefiguurzaagd door een half blinde peuter van 4 met 2 handen in het gips…

5 likes

Een compleet horloge voor de prijs van een Rolex sluiting, daar kan je geen Rolex kwaliteit verwachten haha.

Ja! Hier dacht ik ook meteen aan! Heb de 1553 ook gehad, heel erg plat…zo plat dat ik het eigenlijk geen duiker vond…🫣

1 like

De Horage supersede is een duiker en gmt onder de 10mm dik.

2 likes

Ja maar die is geen €300 toch zoals in m’n openingstopic vermeld staat?

1 like

Volgens mij nieuw niet meer te krijgen, maar de Citizen eco drive bn0000-04h is al tijden mijn vakantie/klus horloge. Ideaal horloge,12mm dik, 300m waterdicht, monoque kast en ook in titanium uitgebracht.

Klopt maar voor een factor 20 heb je wel mechanisch gmt in house uurwerk die voldoet aan jouw 11mm eis. Top deal dus :sunglasses:

De Citizen “Excalibur” Promaster is exact 11mm dik. Eco drive: nooit meer batterijen wisselen.

Lees hier de review:

1 like

Quartz in 10 mm inclusief saffier, maar lastig te vinden alleen nog gebruikt.

ls je het echt om het duiken gaat ( NOx, O2 en decom tijd ) dan staat deze in het blauw :smile: