Beter van niet…
Je had je eigen commentaar niet treffender kunnen beoordelen.
Het is nogal een verschilletje, cheap-as-chips onderdelen door een AliBaba-boer laten assembleren en dat drop-shippen met een marketing front-end er voor, versus het sinds 1991 langzaam aan steeds meer productiecapaciteit ontwikkelen om in 2017 te culmineren in de mogelijkheid om zelfs eigen balansveren te maken, en een volledig in-house 3,2mm dun automatisch uurwerk te ontwikkelen en produceren.
Eén van die twee die ik beschreef is Daniel Wellington. Uweetwel, de gedoodverfde concurrent van Spaghetti Scametti.
Dat andere merk?
Dat is Nomos.
Maar ja, dit hier…
… is inderdaad absolute kul met een pulserende neon hoofdletter K ter grootte van een gotische kathedraal.
Helemaal niet nee, slechtere koffie is amper te vinden en het is ook nog allesbehalve diervriendelijk…
Maar als je nu gaat zeggen dat je het verschil niet kunt proeven tussen Zuid-Afrikaanse en Zuid-Amerikaanse koffiebonen…
Daar heb ik ook hekel aan… een gepeperde review op Google Maps achterlaten doen ze niks aan.
1 horloge heb je niet nodig wanneer je een mobiele telefoon hebt.
Meer dan 1 horloge heb je wel nodig. Niet ieder horloge past bij de komende activiteit.
Ik had dat terug genomen, na enige (veel) vertraging was er niks gemodereerd, zo bleek. Dus had ik mijn excuses aan @GerardNijenbrinks aangeboden. Ik kon helaas mijn post niet meer wijzigen.
Dat staat ergens in dit topic. Ik denk dat dat was omdat er veel commentaar kwam, en ze niet meer honderden mensen zijn daar.
Hangt wat af van de soort zaak en de context wellicht. De 1-ster review die ik naliet bij de bedrieger die een onderhoud aanrekende voor mijn 1940s chrono voor achteraf gezien letterlijk niets, deed wel eea rollen.
Mijn review was de enige/eerste (want zijn “horloge business” was niet zoveel eerder afgesplitst van de juwelierszaak van pa) en dus stond die met 1.0 gemiddeld.
Binnen de 24u een huilerige reply. Binnen de 48u plots verschillende 5-ster reviews van accounts met… één review totaal. Waaronder met dezelfde familienaam als meneer. Hilarisch.
We hebben inderdaad nooit mensen genoeg bij Fratello (nu zo’n 25 in totaal geloof ik) maar in dit geval was het iets anders. We hadden die dag - voor het eerst - een server probleempje.
Bij bedrijven met veel slechte reviews zie je dat vaker gebeuren. Vreemd genoeg steekt men daar dan wel zoveel tijd in
Een beetje GM gebruiker prikt daar zo doorheen.
Maar wanneer je een minder goede review achterlaat, en afhankelijk van de grootte van de onderneming heb je kans dat iemand anders dan contact met je zoekt.
Als het probleem dan alsnog wordt opgelost verwijder of pas ik de feedback wel aan.
Over Fratello kan ik weinig zeggen, ik luister de Mannen van de Tijd Podcast, en daar is RJB wel eens te gast.
De nieuwsberichten aldaar heb ik nooit gezien.
Ik lees liever een objectief verhaal dan dat iets naar een persoonlijke mening neigt.
Daarom kijk ik ook geen journaal.
Ja, dat contact zoeken was er plots inderdaad wel. Maar het probleem is geld rekenen voor een service die bewust niet gebeurd is, daar valt niet veel aan op te lossen.