Zo, die is echt afzichtelijk lelijk. Goud, Romeins en afgekapt. Om maar een paar dingen te normen.
Maar nooit te beroerd om te leren: Is het rode vakje bij 7 een maandindicator?
Zo, die is echt afzichtelijk lelijk. Goud, Romeins en afgekapt. Om maar een paar dingen te normen.
Maar nooit te beroerd om te leren: Is het rode vakje bij 7 een maandindicator?
Ja.
En verder: lelijk? Dat is een mening. Naar mening is dit gewoon fout, heel fout.
Ik zie één groot positief punt; Geen Mercedeswijzer. 
Ver-Schrik-Ke-Lijk. Wat een gedrocht! Als ik deze in het echt zou tegenkomen, zou ik hebben gedacht dat ie rechtstreeks van de kermis was. Dit kan Rolex toch niet menen 
D’r zal wel een markt voor zijn denk ik. Een markt vol NBA spelers en rap negers.
Haal voor de grap even een Rolex catalogus op, dit is nog een redelijk ingetogen model…
Zo!! Christoff met Sweet Caroline is in één klap verdreven van de nr. 1 positie in de foute 128 want dit is de klapper van de week die gelijk op nr. 1 binnen komt!!
Wat een gedrocht, vreselijk…bbbbbbbbbrrrrrrrrrrrrr… Zo’n beetje alles wat fout kan zijn bij een horloge zit eraan…
Grt. Marco
Ik begrijp de vraag van het topic niet: waarom zouden we het hierover allemaal eens moeten zijn? Is het de bedoeling om horloges in gezamenlijkheid af te serveren?
Als je deze zou omschrijven als een horloge met edelmetalen kast, datum, 24-uurs tijdzone, maandindicator van een gerenomeerd Zwitsers merk zou iedereen 'm willen. Lelijk? Niet mijn smaak, maar andere mensen zullen deze prachtig vinden.
Ik snap het punt niet zo.
En dan snap ik dus het punt niet dat je hier reageert…
Nou nou Lexor, lange tenen?
De topic starter vindt een Rolex lelijk en vraagt of iedereen het daar mee eens is. Op zich vind ik het ook geen mooi horloge, maar over smaak valt niet te twisten en ik wilde wat nuance aanbrengen.
Wie zwijgt stemt toe, dus als iedereen het eens was met Tomhster dan was dit een heel stil topic.
Bovendien, als ik niet zou mogen reageren als ik het punt niet snap, en jij snapt niet dat ik dan toch reageer, zit je dan zelf niet fout volgens je eigen redenering? Of snap ik dat ook niet.
waarom moet ik nu ineens denken aan: als Snap niet snapt wat snip snapt…
Snap ik helemaal!
komkommertijd
Gelukkig maar dat smaken verschillen…
Ik persoonlijk vind het een geweldig horloge!!
Zeker de rosé gouden uitvoering op de lederen band… Geweldig…!
Vooral de maandaanduiding vind ik heel mooi gevonden, en het idee om de bezel te gebruiken om andere functies te selecteren vind ik redelijk vernieuwend… Zeker voor een Rolex…
Maar goed, nogmaals, gelukkig dat smaken verschillen … 
Pieter.
Nee dat denk ik niet.
Vandaar de vraagstelling incl.? 
Ik vind 'm ook lelijk.Als iemand er perse vanaf wil mag het best opgestuurd worden, waarna het direct weer verpatst zal worden
Elf.
Ook ik vind dit een lelijk horloge.
Als ik hem zou krijgen op voorwaarde dat ik hem moest dragen, dan zou ik hem niet willen.
Die heeft Arabische cijfers in plaats van Romeinse. Dat zou iets schelen, ware het niet dat ik rosegoud nog iets verschrikkelijker vind dan geelgoud.
Nou ligt aan de frequentie, 1keer per jaar een uurtje moet kunnen toch?