Zijn we het hier allemaal mee eens?

Voor deze neem ik de afgesneden cijfers voor lief.
Gewoon prachtig. Helaas buiten mijn budget.

1 like

Ondanks je Clio weet je schoonheid toch op waarde te schatten :smile::wink:

3 likes

Vandaar de Clio! :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Ook mijn eerste gedachte :smile:

Als ik het geld had, zou ik hem niet kopen.
Desalniettemin vind ik hem op leer niet lelijk.

Dit is een horloge die in een mooie Rolex display bij een juwelier best imposant kan zijn…

Maar om de pols bij een voetballer met een colbertje van sweatstof en dun Marco Borsato sjaaltje ineens erg komisch over kan komen denk ik.

Mede bepaald door de maat… 42mm…

Als ik em zou moeten beoordelen, dan zou ik zeggen: In de markt gezet voor Nouveau Riche.

Niks mis mee!

Want er is meer moois onder de horizon, zeker voor dit geld!

Groeten,

Noel.

Voortzetting van de discussie Zijn we het hier allemaal mee eens?:

Denk je? :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

oorspronkelijk was hij er alleen in het witgoud:

En dan is het naar mijn mening echt wel een leuke klok. Zeker omdat hij technisch erg vernieuwend is! 42mm daarentegen vind ik dan wel weer te groot en ik zou het geld er niet voor neerleggen. Ik zou mijn geld uitgeven aan andere rolexen :smile:

Dat het een klokje is wat je voornamelijk om de pols zal treffen bij poseurs zal ongetwijfeld zo zijn, maar dat is meestal het geval bij iets duurdere producten. Dat neemt niet weg dat ook dat liefhebbers kunnen zijn die gewoon van hun horloge genieten.

2 likes

Wat dan? Toch niet de 24 uurs aanduiding, die de GMT master al tientallen jaren heeft, hoop ik?
Een GMT met schijf had IWC met zijn Etaatje al heel lang geleden.
Of mis ik iets.

Annual calendar, instellen van het horloge via de bezel. Over de looks en de gemiddelde drager kan je zo je persoonlijke gedachten hebben maar technisch beschouwd is het mooi.

3 likes

In wit goud inderdaad een mooi polsversiering.
Sowieso vind ik deze mooier met arabische cijfers, en dat afbreken ervan brengt diepte in de wijzerplaat.

Nog een man met goede smaak… :+1:

:smile:

Inderdaad. Ik denk dat Rolex hier bewijst dat afgebroken cijfers ook een positief effect kunnen hebben.

Mag ik zo vrij zijn om dat totale onzin te vinden? Afgesneden cijfers zijn nooit een succes, maar dit is juist een hele lelijke variant.

Denk eerder een omhoog gevallen gipsy koning. :joy:

Het is dat er Rolex op staat en de techniek in orde is maar…
niet mijn smaak.
Hoewel de black dail arabic zeker wel iets heeft.
In ieder geval een prachtige afwerking! yum! :yum:

Grt.

Ik vind veel modellen van Rolex prachtig, maar hier kan ik niet warm of koud van worden.

Prachtig, jammer van de prijs. Want voor dat geld is er zoveel meer…PP Nautilus bijv…

boor de prijs zou ik iets anders kopen maar vind het wel een mooie klok.

Dat je dat ding een klok noemt zegt wel genoeg…