Dat mag maar wat iemand vind is nooit onzin. Het is namelijk een persoonlijke mening.
Wat jij vind is dat bepalend voor de massa?
Mijn mening is dat Rolex het hier op een mooie manier doet en jouw mening is dat niet. Het zij zo. 
Zit niet zo te zeuren man.
Tja, onze lage-landen generatie (20-30-40’ers) heeft het niet zo met neoklassieke elementen zoals romeinse cijfers, of griekse zuilen aan een woning of dergelijks. Wat wij erg fout vinden, vinden andere generatie’s of mensen uit andere regio’s net erg leuk of interessant. Ik kom regelmatig in oost europa, daar zijn romeinse cijfers nog erg ‘hip’. Die landen kijken bv erg op naar Griekenland (lijkt gek nu, maar Griekenland heeft het nog steeds veel beter, ook nu, dan veel andere oost-europese landen…!) met hun geschiedenis en cultuur. Bij ons is dat in de jaren tachtig al zodanig overdreven uitgemolken dat we het niet meer kunnen pruimen.
Enfin, tomhster heeft wel vaker een uitgesproken mening, en ik kan hem wel volgen maar een mening en een smaak blijft subjectief en niet de enige en ultieme waarheid.
Ik vind soft rock muziek a la U2, REM, … vreselijk maar hoeveel zullen het daar niet met mij eens zijn?
Ik wil maar zeggen, ik vind het ook best een lelijk horloge zo met romeinse cijfers maar ik vind niet dat iedereen het met mij eens moet zijn.
En hoe de cijfers zij afgekapt vind ik echt best nog meevallen.
Tja.
Ik zou voor dat geld een aantal mooiere Rolexen aanschaffen. Meest waarschijnlijk vintage.
Tijd geleden in de Jumbo een oude (écht bejaarde) grijze vent met een geelgouden Rolex (inclusief band). Kwam hij écht erg goed mee weg! Helaas pakte hij net voor mijn neus de laatste 630 grams pot Nutella. 
Grappig, tomhster vraagt of iedereen het met zijn mening eens is en wordt verdrietig als dit niet het geval blijkt te zijn…
Ja slimme rakker, zo is hij waarschijnlijk - in het grijze verleden - aan zijn Rolex gekomen. 
Je kunt er niet veel verder naast zitten. Iedereen mag uiteraard zijn eigen smaak en mening hebben en ik ben zelfstandig genoeg om niet voor de meningsvorming op een internetforum gevoelig te zijn. Een beetje leven in de brouwerij kan hier echter geen kwaad, dus die knuppel wil ik soms best in het hok gooien. Het verbaast me echter hoe persoonlijk sommigen hier een beetje scherpe mening opvatten. Alsof je identiteit afhangt van het merk op je pols.
Haha, zie m’n avatar 
Het is nou eenmaal een gegeven dat er, wanneer er op dit forum door iemand iets lelijks word gezegd over Rolex, de lijnen bij Korrelatie vollopen.
Dat is inderdaad een No-Go. 
Maar het kan soms wel wat subtieler, maar zal te maken hebben met leeftijd. 
Schat ik zo maar in. 
Zelfs dat schat je verkeerd in 
Vertel, desnoods via PB. 
ZELFS dat, ben nieuwsgierig.
Ik heb de leeftijd dat ik het meer van mijn horloge moet hebben dan mijn looks, maar ik nog zonder bril kan zien hoe laat het is 
Dat kan ik allang niet meer. 
Ben je niet stiekem een beetje jaloers?
Als je het over mij hebt, Ja verschrikklijk.
Moi? Van alle slechte eigenschappen is dat er nu juist eentje waar ik totaal geen last van heb. En als je vermoed dat ik geen Rolex zou kunnen betalen moet ik je ook teleurstellen. Ik reis voor dat geld echter liever de wereld rond met bijv. een van mijn Orissen om de pols dan zo’n statusobject te kopen dat me echt niks doet.
Ik had het over TS 
Sorry,