Zijn we horlogefan of merkenfan...?

Nu ik dit medium reeds een tijdje frequenteer (tot genoegen overigens) krijg ik soms lichtelijk de indruk
(kan het mis hebben) dat forumleden meer een fan zijn van een merklogo dan van mooie horloges.
Zit ik er ver naast met deze constatering?

13 likes

Soms is het beter om gewoon te gaan slapen. :wink:

28 likes

Horlogefan, heel goed, één woord. Dus merkenfan ook.

Wat de vraag betreft: ik zie zoveel merken voorbij komen, dat ik niet goed begrijp wat je bedoelt.

Heb ik gevloekt in de kerk?

1 like

Alsof je dat niet weet :joy:

1 like

Uh nee, kom net kijken

Fan van meerdere merken; vooral TAG Heuer, Squale en Seiko. Vind niet alles mooi van deze merken, hoor. Maar wel meer dan van andere merken. Daarnaast vind ik de prijs-/kwaliteitsverhouding o.k… Dus fanboy? Yeah, I guess…

Je speelt het slim Jeroen.

1 like

Klopt, ik ben een echte Omega-fan, maar ik heb bijvoorbeeld ook Tissot, Lip, Pronto, Molnija, Eloga, Audi, Olma, Jacob Jensen, Royce, Hamilton, Zentra, Casio, Junghans, Invicta, Rolex etc.:grinning:.

5 likes

ieder zijn meuk…

Dit is je vierde topic!

1 like

Als je 64 bent zoals ik is een maandje of 8 niet echt lang hoor… :slight_smile:

4 likes

Ik heb het idee dat Seiko maar een beetje voor het gewone volk is, ben zelf veel in het groene deel van het forum.
Qua merken vind ik Lidl best goed.

Merkengeil is het woord dat u zoekt.

1 like

Vroeger was ik fan van de Spice Girls. Nu niet meer want ze allemaal al flink over de datum. Of bedoel je dit niet?

Er zijn maar weinig logo’s echt tof.

Boom goes the dynamite. :slight_smile: Zoek het merk.

Maar even alle gekheid op een stokje: Vrijwel ieder merk heeft ooit wel een mooi horloge gemaakt.

Behalve Hublot en Richard Mille. Die zijn altijd kut. Ik ben dus eigenlijk meer een merken-hater dan een merken-fan, want ik kan meestal meer negatieve gevoelens kanaliseren dan positieve.

Nee, jij zal volle zalen trekken. :rofl:

5 likes

In de lage landen zijn wij patsers nog niet zo geëmancipeerd daarom laten wij hier in besloten kring mooie spulletjes aan elkaar zien… onder het mom van ‘horloges’

1 like

Ik denk dat ik eerder een horlogefan ben. Aan het begin van mij lidmaatschap was ik vooral fan van Casio, maar na meerdere malen g-shocks en nog wat andere proberen in te stellen ben ik daarvan genezen. Vind Casio nog steeds mooi, maar ga nu liever voor simpele horloges zonder datum.

Jonguh met een Rolex om je pols staan ze in de rij (alleen hiero helaas):joy:

Richard Mille wordt de nieuwe Rolex :crazy_face: