En als je 64 bent is dat weer niet lang in het bestaan van het universum. Zo is alles relatief.
Liefhebber van mooie horloges
Horloge fan, daaruit zich in dat ik een duur horloge van een bekend merk gewoon afwissel met een horloge van 5 euro uit de kringloop
Nergens in het leven toch. Ik heb helemaal niks met Oriƫnt en CW alleen al door de naam en het logo zal ik nooit daar iets van kopen, en waarschijnlijk zijn het kwalitatief prima horloges.
Fan van een merk? Hoe kom je er bij.
In jouw geval klopt het.
Jij bent een seikofan. Op de rest van de merken heb je altijd iets op aan te merken.
Dus je bent geen merkenfan, maar meer merkfan.
Ik hou van merken.
Dat is te merken.
Dan moet je hem eens over Seiko bezig zien. Wie heeft er nog vijanden nodig, met zulke fansā¦
Beste Woppie u bent in uw constatering zeker geen Wappie.
Er zijn hier op dit mooie forum heel wat Die Hard merken liefhebbers die weinig kunnen of willen zien in een ander merk.
Maar goed een volbloed VW fan zal het óók vertikken om iets positiefs te zeggen over een Opel.
En de eerste Feijenoorder die een Ajax doelpunt kan waarderen om het prachtige schot moet ook nog geboren worden denk ik.
Het is wat het is, tenzij we met elkaar de schouders er onder zetten op weg naar een logo loze wereld
Ik doe daar dan niet aan mee want elke Seiko is gewoon troep.
Iets positiefs over Opel? Even denken, nee helaas lukt niet.
Als Grand Seiko fan loop ik -tot afgrijzen van mijn wederhelft- de hele dag in dit t-shirt
Volgende week weer Omega fan!
Voorliefde voor bepaalde merken heb ik zeker. Op basis van bepaalde modellen die ik mooi vind. Alle merken produceren helaas ook modellen die me niet aanspreken. Sommige merken maken zoveel verschillende typen van goedlopende modellen dat mij deze niet, niet meer of minder aanspreken. Ik zie bij bijvoorbeeld Seiko, Tissot, Citizen, Omega, etc door de bomen het bos niet meer.
Gelukkig blijven er veel merken over waar mijn hart sneller van gaat kloppen (zeker niet van alle modellen), zoals Tudor, Longines, Tag Heuer, etc.
Dankzij het forum al veel voor mij nieuwe merken leren kennen. Ik wist een paar maanden geleden nog niet dat er zoveel moois te koop is (en even zoveel bagger).
En dan zijn er nog merken waar jou vraag door geĆÆnspireerd is. Prachtige merken met een mooie historie en veelal prachtige modellen, maar niet voor ieders portemonnee!
Het is net als met autoās, telefoons, kleding, vrouwen; bepaalde merken spreken mij het meest aan
Same here, gek van Oris, Grand Seiko en Omega - maar ook wat anderen merken in de collectie.
Maar woppie,
Ben jij nu een merkenfan of een Horlogefan?
Ik heb er geen hekel aan, maar om o.a. die reden ben ik niet geĆÆnteresseerd in Seiko. Geen eenduidige designtaal. En het merk is zo oververtegenwoordigd dat ik er geen lol aan vindt.
ik ben liefhebber van horloges die ik kan betalen,
waarom zou ik staan geilen op horloges die ik niet kan betalen?
Omdat die doorgaans mooier zijn dan de horloges die ik wel kan betalen.
dat is een persoonlijke mening