Zo Vint(ed) je nog eens wat! NA

Zo af en toe kijk ik eens op Vinted. ik heb er al vaker wat kleding schoenen etc gekocht. maar vorige week dacht ik, eens zien of ze ook horloges aanbieden.

en uiteraard pagina’s vol kwamen mij tegemoet. terwijl ik eiegenlijk gewoon door en het scrollen was sprong een advertentie er ineens uit. Squale Vintage stond er in de titel. Hmm interessant dacht ik. en ja hoor een paar klikken later had ik hem gekocht. en nu een week later is hij hier!

Een Squale (City) Tiger!

Ik vond de dial en bracelet zo gaaf dat ik er niet lang over hoefde na te denken.
Alhoewel ik de Squale Tiger wel al kende had ik deze variant nog niet eerder gezien.

Hij draagt heerlijk. en ik ga er veel plezier aan beleven :slight_smile:
Dank voor het lezen! hier onder nog een extra foto en een wristshot.

53 likes

Gefeliciteerd met deze vondst.

Helaas staat Vinted vaak ook bol van nepspul.

2 likes

Leuk! Dat lijkt wel het liefdeskind van bepaalde kleinere Squale horloges en een TAG Heuer Link. :slight_smile:

Jaren 90?

Hoe dan ook gefeliciteerd!

2 likes

ja er is ook bijzonder weinig over te vinden, op de website van squale collector staat dat het waarschijnlijk een model is van net na de relaunch. gemaakt van nos items die voorhanden waren.

we have here a rarely seen ‘City’ line Tiger 200m, that is one of the many watches sold in the early days of Squale’s relaunch and made up of NOS parts found in the factory store rooms and parts draws

There are many historic Squale models where information is sadly lacking, but this here Tiger City is one of those pieces we have yet to find any solid data on. So we can’t even confirm if the ‘50/05’ number on the case-back here suggests that the piece was a Limited Edition.

Wat een lekker ding.
Ik hou wel van dat soort bezels.
Heel veel plezier ervan.

1 like

Lijkt me idd. jaren negentig style :+1:
Heel veel draagplezier.

1 like

dat vermoeden heb ik ook sterk :slight_smile: maar geen bewijs voor tot nu toe haha.

1 like

een prachtige vondst,
draag hem met plezier

Seiko starfish scuba titanium AGS 90-tiger jaren met kenmerkende octopussy-achtige bezel :grin:

3 likes

Mooie vondst!

en

inderdaad

Die is ook heel gaaf zeg! Lijkt er wel wat op

Heel mooi idd. Zoals eerder gezegd; behoorlijk wat TH Link trekjes ( en laat die nu ook een Tiger Woods versie hebben ) maar dat is juist cool ! Proficiat

Gefeliciteerd, lekkere voor dit draadje; Laat je youngtimer zien

Leuke vondst :ok_hand:

1 like

Gefeliciteerd :ok_hand:

1 like

Oh dat is er zeker een goed draadje voor!

1 like

Erg mooi!

1 like

Gefeliciteerd! Leuke youngtimer. Veel plezier tijdens de wittebroodsweken :dizzy:

1 like

Mijn beste,

Magnifiek hoor!!
Gefeliciteerd met deze appetijtelijke aanwinst!!

Ik wens je er een eindeloze tijd mee.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Gefeliciteerd met je toffe aanwinst :+1:t2:

1 like