Zo af en toe kijk ik eens op Vinted. ik heb er al vaker wat kleding schoenen etc gekocht. maar vorige week dacht ik, eens zien of ze ook horloges aanbieden.
en uiteraard pagina’s vol kwamen mij tegemoet. terwijl ik eiegenlijk gewoon door en het scrollen was sprong een advertentie er ineens uit. Squale Vintage stond er in de titel. Hmm interessant dacht ik. en ja hoor een paar klikken later had ik hem gekocht. en nu een week later is hij hier!
Ik vond de dial en bracelet zo gaaf dat ik er niet lang over hoefde na te denken.
Alhoewel ik de Squale Tiger wel al kende had ik deze variant nog niet eerder gezien.
Hij draagt heerlijk. en ik ga er veel plezier aan beleven
Dank voor het lezen! hier onder nog een extra foto en een wristshot.
ja er is ook bijzonder weinig over te vinden, op de website van squale collector staat dat het waarschijnlijk een model is van net na de relaunch. gemaakt van nos items die voorhanden waren.
we have here a rarely seen ‘City’ line Tiger 200m, that is one of the many watches sold in the early days of Squale’s relaunch and made up of NOS parts found in the factory store rooms and parts draws
There are many historic Squale models where information is sadly lacking, but this here Tiger City is one of those pieces we have yet to find any solid data on. So we can’t even confirm if the ‘50/05’ number on the case-back here suggests that the piece was a Limited Edition.
Heel mooi idd. Zoals eerder gezegd; behoorlijk wat TH Link trekjes ( en laat die nu ook een Tiger Woods versie hebben ) maar dat is juist cool ! Proficiat