Zoek de dichtstbijzijnde horlogemaker met HF-recensie:

Zijn er nog horlogemakers in omgeving Nijmegen aanwezig? :grinning:

Ha die @Chlorophyl, ik zoek de oude kaart en die is dus vervangen door jou :+1:

Ook goed, als er maar een kaart is en heb hem meteen maar weer even een topic in geslingerd.

Ziet er goed uit zo :wink:

1 like

Vandaag toegevoegd:

Juwelier Ton van Grinsven - Den Bosch
Juwelier Keuvelaar - Middelharnis

Heb ik iets gemist? Laat maar weten dan pas ik de kaart aan.

4 likes

André @Horloge24 ook toegevoegd.

Gaat lekker met die kaart. :+1:

2 likes

Bij mij werkt doorklikken op de kaart naar de recesie op HF niet meer.
Is dat mijn PC of is er een linkje omgevallen?

Hij opent de link in een nieuw venster. Bij mij werkt dat wel. Werken andere links in de kaart ook niet meer bij jou?

Het kan zijn dat je browser het doorsturen van de link naar een nieuw venster blokkeert.

In Firefox wordt ik expliciet gevraagd of ik door wil gaan.

Mijn dank is groot en alles werkt gewoon op mijn android telefoon.

1 like

Handig! Heb een Tissot le locle (automatic, niet de power 80) die volgens mij onderhoud nodig heeft. Ga eens kijken in de buurt van Rotterdam

Bedankt! Erg handig. Kan ik goed kunnen gebruiken voor mijn op te lappen Pontiac Memodate!

1 like

Ik heb een tip gekregen van @AB64 dat Peter Klemann uit Haarlem vandaag voor de laatste keer open is. Vanaf morgen is hij dus helaas dicht. Ik heb hem uit de lijst verwijderd.

1 like

Misschien binnenkort op een andere locatie in Haarlem aangezien hij alleen stopt met zijn winkel aldus het Haarlems suffertje :
Dat de winkel gaat stoppen, betekent zeker niet dat Peter zijn liefde voor horlogerie stopt. “Ik wil mij de komende jaren focussen op mijn liefhebberij voor de ambacht van horloges. Dat houdt in het repareren en maken van horloges. Daar kwam ik door de drukte van de winkel vaak niet aan toe.” Zodra de winkel gesloten is, gaat Peter op een andere locatie in Haarlem daarmee aan de slag

3 likes

Super! Tegen die tijd ontvang ik graag weer een tip.

2 likes

Mooi overzicht :+1:
Groeten Iwan :motorcycle:

3 likes

Hele leuke aanvulling voor dit forum, en werkt goed op de iPhone :+1:

3 likes

Recent @Tokes toegevoegd aan de lijst.

Iemand nog andere toevoegingen/wijzigingen?

3 likes

Probleempje met mijn Oris Worldtimer. Ik krijg de kroon niet meer uitgetrokken, en het viel me al op dat de beide tijden (grote wijzers, en de kleine aanduiding op 3 uur) niet meer synchroon liepen.
Nu heb ik redelijk goeie ervaringen met Dirk Oskam, maar nog niet eerder zo’n uurwerk met een dergelijk probleem bij hem achtergelaten. Wat dunkt jullie? Goeie man voor de klus, of toch gewoon naar Oris sturen?

thanks !!

1 like

Is er iemand die een horloge kan polijsten en brushen?

1 like

Ik denk dat specifieke vragen hier geen zin hebben want niemand kijkt hier tenzij ze zelf hulp zoeken. :wink:

Zoek even of jouw vraag niet al beantwoord is en maak een nieuw topic aan als dat nog niet het geval is.

In dit geval zou ik de zoekfunctie eerst even gebruiken. :wink:

2 likes

Tevreden over https://www.nieuwendaal.com de officieel (en volgens mij enige) service voor Oris in NL

1 like

Jaa