Zoektocht dagelijkse horloge <€1.500,-

Hij komt er zeker… Twijfel alleen ontzettend welke kleur. Sowieso op staal.

Een prima all rounder voor ruim onder de €1500,-

Een Mühle die erg veel gelijkenissen vertoont met een IWC XV :slightly_smiling_face: 40mm, Sellita uurwerk, mooi saffier glas etc.

3 likes

Al een keer voorgesteld zag ik, maar toch als extra duwtje in de rug: de formex essence 39.

3 likes

Ik las hierboven het rekensommetje voor een grand Seiko. Wat mij betreft het beste antwoord. Desnoods een klein beetje doorsparen.

Mijn favoriete categorie! Horloges rond de € 1.500,-. Onderstaande allemaal in bezit, of in bezit gehad.
M’n absolute favoriet? De Maurice LaCroix Aikon. Op staal sportief, op leer chique.

4 likes

Deze is wel tof zeg!

1 like

Christopher Ward The Twelve

11 likes

Voor mij zijn de Oris diver 65 en nomos club campus favoriet!

3 likes

Duidelijk:

Heb hem zelf ook :sunglasses:

8 likes

Deze vind ik persoonlijk ook erg mooi :heart_eyes:

4 likes

Titanium 38mm, automaat
Khaki Field topper

2 likes

Ik heb nu inderdaad een quartz maar moet bekennen dat ik niet echt een voorkeur heb. Ik kan me voorstellen dat een automaat iets onderhoudsgevoeliger is.

DE nieuwe Citizen 8 series 890 zijn heel aangenaam in 40mm, ruim binnen budget ook, en zowel sportief als luxe - zeker in de gouden versie als je durft. Via Monochrome ;

First Look: The new Citizen Series 8 890 Mechanical Sports Watch (Incl. video) (monochrome-watches.com)

1 like

Nee nog niet, maar een ander forumlid gaf de suggestie er een dagje uit van te maken. Dat idee staat me wel aan! Dus waarschijnlijk ga ik met de wederhelft binnenkort op een fysieke horloge jacht.

1 like

Introducing - The JDM Citizen Silver Leaf Lacquer NB1060 (Specs, Price)

Je kan ze allebei kopen… :star_struck: :laughing:

5 likes

Groen! :smile:

1 like

Kwam trouwens net op chrono24 een ongedragen blauwe longines conquest 2023 38mm tegen voor 1400 euro. In Belgie. Nou dat is echt een mooi horloge in dit prijssegment.

1 like

Hierboven al eens genoemd en dat is niet voor niets imho…

1 like

Aanradertje hoor👌🏻

1 like