Hij komt er zeker… Twijfel alleen ontzettend welke kleur. Sowieso op staal.
Een Mühle die erg veel gelijkenissen vertoont met een IWC XV

Ik las hierboven het rekensommetje voor een grand Seiko. Wat mij betreft het beste antwoord. Desnoods een klein beetje doorsparen.
Mijn favoriete categorie! Horloges rond de € 1.500,-. Onderstaande allemaal in bezit, of in bezit gehad.
M’n absolute favoriet? De Maurice LaCroix Aikon. Op staal sportief, op leer chique.
Deze is wel tof zeg!
Ik heb nu inderdaad een quartz maar moet bekennen dat ik niet echt een voorkeur heb. Ik kan me voorstellen dat een automaat iets onderhoudsgevoeliger is.
DE nieuwe Citizen 8 series 890 zijn heel aangenaam in 40mm, ruim binnen budget ook, en zowel sportief als luxe - zeker in de gouden versie als je durft. Via Monochrome ;
Nee nog niet, maar een ander forumlid gaf de suggestie er een dagje uit van te maken. Dat idee staat me wel aan! Dus waarschijnlijk ga ik met de wederhelft binnenkort op een fysieke horloge jacht.
Groen!
Kwam trouwens net op chrono24 een ongedragen blauwe longines conquest 2023 38mm tegen voor 1400 euro. In Belgie. Nou dat is echt een mooi horloge in dit prijssegment.