Zoektocht Horlogeforum.nl Limited Edition 2010 beëindigd!

Henrik Schreef:

Ik ben echt erg enthousiast zoals jullie merken!

Klinkt spannend allemaal, ben erg benieuwd…

ben benieuwd…het klink al heel interessant.

groet,
Arno.

Henrik Schreef:

Ik ben echt erg enthousiast zoals jullie merken!

Klinkt goed Henrik, ben benieuwd! Kan de sluitingsdatum niet alsnog vervroegd worden?

Gevoelsmatig denk ik dat je daarmee buiten de regels (voorwaarden voor de LE) treedt.
Bijkomend probleempje: hoe ga je het oplossen met de verschillende serienummeringen. Gaan we dan 2 x tot max 99 exemplaren?
Wat is dan de echte LE?

Je zou anderzijds zo’n firma kunnen vragen of hij iets wil/kan betekenen voor de PMLE 2010.

Beiden aparte nummering,dacht je werkrlijk dat er ca 100 gaan bestellen?
Bij deze prijs verwacht ik dat zeker niet. gezien de inkoopaktie van Zoltar

Een limited moet uiteraard beperkt blijven tot 1 model.
Anders is het geen limited meer.
Dan kun je beter proberen om zoveel mogelijk mensen zover te krijgen zo’n horloge te kopen en er een inkoopactie van te maken. Kun je misschien ook speciaal maken ism de producent, maar dan niet als limited.

Ok was ook maar een idee

Harry

Ik ben heel erg benieuwd, want ik wil ook wel zo’n leuke limited!!

Komt goed uit, dit jaar word ons 3e smurf geboren( gelijk een leuk gelegenheid)

Gr

Nee, het gaat niet om Magrette.

We kunnen 'm blauw maken? :smiley:

@ Henrik:“Nog wat info, de kast is 42 mm van 316L staal, gebold saffier glas, mooi EAT uurwerk. Het is qua type een horloge dat we nog niet eerder als limited hebben gehad.”

Je enthousiasme is aanstekelijk Henrik! X(
Is het een typefoutje, had je honger, of is het uurwerk echt eetbaar? :wink: :stuck_out_tongue:

Henrik Schreef:

Nee, het gaat niet om Magrette.

Mooi! :slight_smile:

Henrik schreef: “…dat onze maximum prijs van 450 euro 800 euro onder de verkoopprijs van hun eigen limited ligt.”

Dus lees ik goed dat hun limited op 1250 zit. Da’s fors! Ik ben benieuwd (Een heruitgave van een 70-er jaren Lip, wellicht :wink:

Menno

Lip maakt ze niet meer zo duur, dus neen!

Ik had honger, het had ETA moeten zijn :wink:

Ik wil toch ook een gooi wagen naar het merk.

Ik denk, omdat ze een limited uitgeven, dat het een merk met historie moet zijn, en gebaseerd op je omschrijving is dit mijn shorlist.

1. Rodania
  2. Candino
  3. Roamer

Van geen van drieën kan ik een huidige Limited vinden, maar misschien is het een model wat ze net op Basel hebben getoond.

Van Rodania en Roamer kan ik horloges in ‘jouw’ categorie vinden met een gimmick. Van Candino weet ik dat laatste niet, maar het is wel een merk wat niet zo bekend is.

Roamer is volgens mij redelijk bekend, vandaar dat ik die op 3 heb gezet en niet op 2.

Ik heb altijd een gelimiteerde belangstelling in limiteds; het moet iets zijn waar ik normaliter mijn geld ook vol overtuiging aan zou besteden en dat is meestal niet het geval. Dit klinkt echter wel héél interessant Henrik. Ik zou hem gewoon lekker Stalinistisch voordragen hoor, exclusiever wordt het denk ik niet!

Voordeel van die lange levertijd… Het creëren van budget! (tu)

Voor mij geldt eigenlijk hetzelfde; de limited moet ook voor mij een model zijn waar ik anders ook mijn geld met volle overtuiging aan zou uitgeven, en dat is nog niet gebeurd. Maar ik ben wel benieuwd wat Henrik heeft weten op te dissen. Het zal minimaal iets bijzonders zijn als hij enthousiast is!

Nou Henrik, je verhaal doet me al bijna mijn geld overmaken. Ik kan niet wachten op het prototype.

Jürgen Schreef:

Nou Henrik, je verhaal doet me al bijna mijn geld
overmaken. Ik kan niet wachten op het prototype.

+1