Bender Schreef:
Vertel het nou!!! Ik ben nieuwschierig en word
aan het lijntje gehouden :?;):+:D
Gr. Mark
Ik word er ook helemaal gek van…X(
Vertel het nou!!! Ik ben nieuwschierig en word
aan het lijntje gehouden :?;):+:D
Gr. Mark
Ik word er ook helemaal gek van…X(
Ik ook!!:D:D:D:D
Hendrik kickt hierop!! Kom op,verlos ons uit ons lijden!!!
Ik weet het al (lid werkgroep) en wordt ook helemaal gek. Moet je nagaan
Het wordt in ieder geval een waardige opvolger van de vorige ltd!
Beste Henrik
Je houd ons wel erg lang in spanning.
Ik hoop toch werkelijk dat je je realiseerd dat spanning heel slecht voor ut hart is
Verlos ons van deze spanning,voordat het bij deze of gene verkeerd afloopt.
Alleen jij kan dat voorkomen.
Grt
Harry
Ik weet het al (lid werkgroep) en wordt ook
helemaal gek. Moet je nagaanHet wordt in ieder geval een waardige opvolger van
de vorige ltd!
Nog zo een grapjas.
Ik vind inmiddels ook dat als er zovaak aan gerefereerd word het maar gewoon vertelt moet worden.
Dan kan iedereen voor zichzelf uitmaken of andere ideeën nog zin hebben of niet.
Hoi Henrik,
Ressence zou het van mij ook best mogen worden.
Wellicht een optie voor 2011?!?
En je zou niet meer reageren op … ( :)-D
Ik zoek nu niet meer verder.
Krijg je van mij dus toch gelijk.
Groetjes,
Flip.
Henrik,
het wordt nu wel een beetje flauw…
Groeten,
Marco W.
Vertel vertel… Wanneer is het bekend? Ik kijk niet meer voor die tijd. Wat een spanning.
Nog even wachten tot na 30 april en dan zal Henrik wel wat laten weten.
Nog even wachten tot na 30 april en dan zal Henrik
wel wat laten weten.
Dan moeten er geen toespelingen meer gemaakt worden.
Is ook niet eerlijk naar de andere mensen die misschien een idee willen aandragen.
Als je er dan zo zeker van bent dat deze het gaat worden, maak het dan gewoon bekend.
Ik heb nog met geen een limited meegedaan , maar nu is mijn interesse toch wel gewekt.
Ik zit al een dag of 10 op hete kolen ! ! !
Ik eet al 10 dagen niet meer om geld te besparen
Gooi het in de groep dan weten anderen ook of het nog wel nut heeft om alternatieven te zoeken. Op dit moment kan ik mij voorstellen dat veel mensen het idee hebben dat ze eerst afwachten voordat ze gaan praten met eventuele leveranciers. Lijkt me niet goed voor de variateit!
Kortom ik ben heeeel erg benieuwd waar jullie mee komen.
Gr. Mark
Ik hoop toch wel dat ie iets eerder als íets bekend maakt. In ieder geval wat voor soort horloge het om gaat. Ik heb de afgelopen dagen al een aantal keer mijn handen van de ‘bestel’ knop af moeten slaan. En aangezien ik het me niet kan veroorloven elke maand een nieuw horloge te kopen zal het dus waarschijnlijk een keuze moeten worden tussen óf de limited óf een ander horloge.
Er zijn ook een hoop horloges die sommigen hier prachtig vinden, en ik foeilelijk namelijk. Als ik vast een beetje een idee heb, kan ik inschatten of het de moeite waard is om nog even geduld te hebben
Wil iedereen die serieus bezig is een Limited voorstel te maken (waarvoor al contact is met het merk dat het zou moeten maken) zich voor 2 april melden bij de Werkgroep via werkgroep@horlogeforum.nl, zodat we een inventarisatie kunnen maken van het aantal voorstellen?
Ja er wordt dus gewoon niks gezegd door henrik.
Afwachten dan maar, geduld is een schone zaak.
Ik had alleen nog een definitieve bevestiging van het merk nodig Maar die heb ik net gekregen! Ik ben erg blij! Maar heren en dames, let op he… (ik lees zo veel reacties over dat men nu al mee wil doen), het is als bij elk horloge, smaken verschillen! Dus als we het presenteren niet allemaal gaan simpen dat het niet is wat je had verwacht… Want wat verwacht je?
Ik had alleen nog een definitieve bevestiging van
het merk nodigMaar die heb ik net gekregen! Ik
ben erg blij! Maar heren en dames, let op he…
(ik lees zo veel reacties over dat men nu al mee
wil doen), het is als bij elk horloge, smaken
verschillen! Dus als we het presenteren niet
allemaal gaan simpen dat het niet is wat je had
verwacht… Want wat verwacht je?
Ga je gang! We willen het allemaal best wel voor 2 april weten! De Archimede is ook al gepresenteerd
Menno