Zoektocht naar de Tudor Black Bay 58

Zal eens kijken, dank. 495 dollar voor een originele bracelet zou wel een topdeal zijn. Dan heb ik een BB 58 met bracelet voor dik onder de retail prijs + ook nog de nato band :slight_smile:

1 like

Ik vraag me af of de nato standaard meegeleverd wordt ?
Bij mijn BB41 was dat wel zo.

Voorheen wel, maar daar is Tudor mee gestopt. Je moet het tegenwoordig doen waar het horloge op staat. Of bracelet, of nato of leer dus. (correct me if I’m wrong)

1 like

Van harte met je NA.
Dat is best een goede deal idd, zeker als je de stalen band voor die prijs kan pakken👍🏻

Klopt. De nato komt er niet meer standaard bij.

Hij zit bij mij nog in de verpakking in de doos. Ik denk dat dit zo blijft.

Gefeliciteerd met de NA! Zag hem afgelopen vrijdag ook liggen op Schiphol

4 likes

Zo te zien was ik helaas een paar dagen te vroeg op Schiphol.
Op CDG was alleen de Rolex winkel geopend in Terminel 2E-M, de winkel met andere merken was helaas dicht voor verbouwing.

De zoektocht naar de BB58 gaat verder.

1 like

Gefeliciteerd Ruben! Voor begin april krijg ik via mijn AD ook een BB58 in bezit! :smiley:

1 like

Jammer! Het heeft mij ook maanden gekost om 'm te krijgen. Geeft wel heel veel voldoening als het eindelijk zover komt!

@IWC-Racedriver Thanks! Top :slight_smile: nog even geduld dus.

BB 58 op NATO vandaag Gassan op de Dam in Amsterdam

4 likes

Gefeliciteerd! Ik heb erg geluk gehad met een mooie deal hier op het forum. Dit is mijn nummer 1 horloge welke ook echt niet weg gaat.

1 like

Morgen eens bellen. Dank je.

Ik was zondag ook op Schiphol, alleen kom je niet altijd meer in de Plaza terecht en moet je bovenlangs naar de koffers.

1 like

Welkom en geniet van je mooie horloge.

1 like

Via S&C te horen gekregen dat een losse stalen band voor de BB 58 me 880 euro gaat kosten. Levertijd van max. 8 weken. De BB 58 bevalt voorlopig prima op de Nato, dus ik ga hier niet direct over beslissen.

2 likes

Stalen band kost je 800€. En duurt ook wel even voordat die er is.

1 like

Dan nog een losse klok bestellen en je bent er :grin:

8 weken??? Gaat het per postduif?

1 like

scroll even naar boven, de BB 58 is er al inmiddels :slight_smile: (op nato)

I know was een "goede " tip voor andere 58 zoekers :yum: