Iedereen heeft er inmiddels toch al een? Beschikbaar is redelijk goed nu toch of nog steeds zo moeilijk?
BB58 op staal is nog wel lastig te krijgen tegen list price. En als de Chinezen weer mogen reizen zal dat ook wel weer terugvallen.
Is gewoon te krijgen
Waar is die op stock op staal dan
Asking for a friend
Check Tudor topic
Ook ik heb mij nog nooit voorgesteld op het forum, maar lees toch al een tijdje mee en wel specifiek op het onderwerp BB58. Dus gooi hem er ook maar gewoon in: ben ook al een tijdje opzoek naar een Nette BB58 op staal. Al een paar x bijna de knoop door gehakt op chrono24 van een particulier verkoper, maar op het laatste moment toch teveel twijfel. Iemand op het forum die er nog 1 te koop heeft? Hoeft zeker niet nieuw.
Ik heb de versies op MP ook voorbij zien kopen maar dan koop ik toch nog liever via chrono24.
Welkom hier in ieder geval en succes met de zoektocht.
Ik hou hem.
Mrparadox is wel opzoek naar een gedragen bb58 en geen nieuw voorstellen. Geduld is een schone zaak. Zeker geen haast:)
Ondertussen voorzien (en toch sneller dan verwacht)
Welkom op het Forum Ruben en gefeliciteerd met je NA. Als je je collectie uit wil breiden kun je hier terechtā¦
We love pics hier op het forum (or it didnāt happenā¦)!
gefeliciteerd met je BB 58 , goeie aktie van je
Gefeliciteerd! De mijne is toch te koop. De vrouw wil airco in huis en ik vind het wel handig om spaarcentjes even niet aan te raken nu