Zoektocht naar een Duiker, advies welkom!

Grand Cherokee Hellcat, check, nog grotere cojones

Ik zou de Omega kiezen. Fillipuci heeft deze 41mm ceramic in t blauw nog nieuw in de verkoop voor € 3100,-
Gaat niet teleurstellen.
Edit op staal welteverstaan!

2 likes

Speciaal voor jou…

Groeten
Rutger

2 likes

Blijft een geweldenaar.

De Buck Angel onder de horloges, wat een topper

Dat gezegd hebbende, als je de afschrijving kan hebben…
En laten we het maar niet over smaak hebben dat is persoonlijk, of zoiets :thinking:

én grotere remklauwen ook… :sunglasses:

Ik heb de verafgoding van de 2254 hier nooit goed begrepen. Vind er zelf niets bijzonder aan.

Beach to bedroom, zo’n ding. Gewoon een chick magnet. Ken je die Axe reclames? Maar dan met een horloge.

1 like

Begrijp ook de voorliefde voor de Omega Seamaster niet, vind deze vrij lomp, onrustig en weinig stijlvol. Heb deze daadwerkelijk om gehad maar vond het echt helemaal niets… De Tudor (BB en Pelagos) is een mooie optie. Kijk misschien ook eens naar de Longines Legend Diver, interne bezel en daardoor wat rustiger. Krijg zelf veel complimenten over de LLD.

Als ik een duiker met externe bezel zou moeten kiezen dan zou ik voor de blauwe BB of Pelagos gaan.

Black Bay Blue. Tweedehands. Van mij :grin:

1 like

Welke verafgoding? @HarveyDent , @Rutger en ik zijn volgens mij de enige drie die de hele tijd iedereen lopen te indoctrineren hier met die 2254. Verder is het louter submariner dat de adviesklok slaat op HF.

2 likes

Bij verafgoding gaat het toch niet om het aantal mensen dat ‘verafgoodt’…? :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Ik vind deze wel mooi. :sunglasses:

3 likes

Als je voor een Omega gaat zou ik ook voor de 2254 kiezen, alleen al omdat skeleton wijzers me niet aan staan. Los van jouw lijstje is een Breitling new Colt ook een toffe optie binnen je budget (dit zijn de momenten waarop ik echt last heb van de ‘alleen eigen foto’s’ regel). In de poll heb ik overigens Tudor gestemd, dus daar heb je dan weer lekker niks aan.

1 like

Ik heb de 2254 gehad en blijf hem mega gaaf vinden. Maar de SMPc in het blauw is net iets spannender.

Anyway OT: ik zou voor een SMP gaan, welke hangt af van wat je voorkeur heeft.
Under the radar; 2254 of 2531.

Wat meer bling; SMPc of het nieuwe 2019 model.

Deze gaat (voorlopig) echt niet meer weg hier, of het moet al heeeel raar gaan lopen!

2 likes

3 likes

You were saying? :rofl:

1 like

Overigens, klik hier en overtuig jezelf dat je een nieuwe smp 300 of aqua terra wil:
(not me, te jong :wink: )

Heb voor de Omega gestemd vind het een super mooi horloge maar heb wel de kanttekening dat het met een coaxiaal uurwerk is en die kan niet iedereen servicen dus over een aantal jaar ben je wel aangewezen op een officieel servicepunt.

1 like